BigJaffa Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Sitt no og ikkje gjer noko så eg fant ut at eg kunne lage meg ei lita enkel hemeside. Men problemet er at sida fucker seg heilt i firefox men funker heilt fint i explore... Kva skal eg gjera for å få den til å funke fint i alle typer netlesere? Heimesida er laga i Frontpage. Her er heimesida..... Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Du har skrevet inn feil link gutt, det er homepage med stor H... Her er den riktig linken Funker fint i Opera da eller, gjorde den det ... Endret 19. juli 2006 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 feilen din er at du har brukt frontpage til å lage siden. dette programmet bruker dessverre alt for mange Microsoft spesifikke effekter som bare funker i IE.. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 kva program kan eg bruka da? Helst eit som er gratis og er lett og læra seg. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Notepad xD Iallefall gratis.. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Du kan prøve Dreamweaver som jeg ville anbefale (tillater både WSIWYG-editor og ren kodevisning) som du kan hente fra Macromedia.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå