TST Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Valve har gitt oss den første traileren fra nye Team Fortress 2, samt en videosnutt fra skytespillet Portal. Les mer Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Personlig synes jeg Portal virker mer interessant enn Team Fortress 2. Apropos Portal - Noe minner meg om portalene i Prey... Endret 19. juli 2006 av MiSP Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Team fortress 2 blir flott! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Herlig den videoen av portal. Hvis du først ikke lykkes, så feiler du :o Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Utrolig tøff den portal-snutten. Herlig 'instruksjonsvideo'. Likte også stilen til de ulike figurene it TF2 - er rimelig lei alle seriøse 'supersoldatløsninger' som er i spill nå til dags. En litt mer retro-futuristisk og morsom tilnærming a la No One Lives Forever (NOLF og NOLF2 er begge på min topp-10 FPS-liste ever) tror jeg er et smart trekk. Endret 19. juli 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Er litt skuffet over TF2, ser ut til å bli langt ifra slik det var planlagt i begynnelsen. Kan jo bli bra likavel. Portals ser spennende ut, kommer til å få mye hodebry med det der. Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg er fascinert over hva de klarer å gjøre med source motoren, Den tegneserie stilen var veldig kul, og virket som om grafikkmotoren var lagd for det, mens fysikkmotoren blir enda bedre i portal. Lenke til kommentar
ekill Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 TF2 sån veldig kult ut, en bra presentasjon Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Likte tegneserie looken til TF 2, så litt tøft ut det å Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Faen har skjedd med TF2, har jo endt med å bli noe helt annet enn planlagt og det tidligere videoer og skjermbilder har vist. Tragisk. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Begge var utrolig bra etter min mening. Detter er virkelig noe jeg ser frem til. I Portal bør du nesten ha romsansen i behold. Teamfortress 2 lignet mye på nolf ja. Det hele fikk et lit humoristisk preg. Måtte le jeg. Glede seg Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Portal ser veldig spennende ut. Ser fram til lanseringen av Episode 2. Jeg liker stilen de har gitt TF2, meget kunstnerikt og godt artdesign. Dette er vel noe Valve er veldig god på ellers også. Men vil gjerne se litt gameplay før jeg sier noe mer. Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) fortress forever er vel mer slik TFC spillere er sugen på. Endret 20. juli 2006 av <Iversen> Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Husker godt de første TF2 bildene og videoene. Spesielt godt husker jeg en video hvor en soldat hopper opp på en stridsvogn for så å kaste en granat ned i førersete. Dette var vel i 98-99? Overaskelsen var stor når jeg så hvordan TF2 blir og jeg gleder meg som en unge. Håper at det gis rom for voiceacting med mye humor! Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Portal så stilig ut. Originalt. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Likte TF2 videoen veldig godt! Tror dette kan bli veldig bra. En slik tegneserie look kan bli veldig spennende Mange kule klasser. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Synes egentlig den nye looken til TF2 ødela litt av gode gamle Team Fortress Classic... Har bare gode minner fra TFC, gameplay og teamplay stod ALLTID i fokus der, og man kunne alltid finne en server for å ta en runde dustobowl eller lignende Jaja, skal ikke dømme TF2 nord og ned bare pga. grafikken, den så jo BRA ut, men helt annerledes enn forgjengeren. Om Valve har klart å beholde både teamplay og gameplay fra TFC så er jeg fornøyd Edit: Woah, så nettopp Portal også, det så jo genialt ut Ligna litt på en avansert utgave av Conc Jumping (egen type maps i TFC), bare med portals istedet for conc grenades Gleder meg til både Portal og TF2 nå Endret 20. juli 2006 av Pug Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg er fascinert over hva de klarer å gjøre med source motoren, Den tegneserie stilen var veldig kul, og virket som om grafikkmotoren var lagd for det, mens fysikkmotoren blir enda bedre i portal. 6522317[/snapback] (Nå kommer jeg til å høres veldig negativ ut til sorce, men får så være) Faktisk er det ikke så imponerende å få til tegneseriegrafikk, (mit favorittspill) Neverwinter Nights som kom ut i 2001 hadde også støtte for cell shading(som er hva teknologien heter), selv om det aldri ble brukt i spillet. vet ikke om grafikkstilen vil være så positivt for alle de som likte de tidligere spilla, men til syvende og sist kommer det jo ann på gameplayet da. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Uansett hvordan gameplayet blir gidder jeg ikke spille det med den barnslige grafikken der. TF har alltid hatt en skikkelig god militærfølelse med henhold til grafikken, den har de nå mistet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg