Gå til innhold

Lært meg noe nytt

afable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trykker du F5-knappen oppdateres skjermbildet. GENIALT!! Slipper å bruke den dumme musa. Dæng.

:w00t:

Må du oppdatere skjermbildet manuelt?! Så stress! Her oppdateres det helt automatisk på 60Hz O_o

6520748[/snapback]

Ooooi. Kult. Men, først skal jeg første sette meg inn i F-knappenenes verden.

Lenke til kommentar
Wow. Bruker heller CTRL+R jeg..

6521009[/snapback]

Der lærte jeg noe nytt, det visste jeg ikke.

6521024[/snapback]

Ikke jeg heller. Men det er to tastetrykk da. Heller nok mot F5. Morsomere med F-knapper. Bruker dem jo aldri til noe.

Lenke til kommentar
Det jeg likte med Mac var at man kunne trykke Eple tasten + Q, så lukket han vinduet. Samme funksjon som Alt+F4 på PC, men likte Mac bedre siden Q var nermere enn F4.

6527040[/snapback]

Noen ting er morsomere å bruke enn andre på tastaturet. For eksempel F-knappene, men jeg kan skjønne din glede over å kunne bruke "Q" også. Blir nærmest aldri brukt. Lært enda noy nytt, jeg. Selv om jeg verken har mac eller epleknapp. :D

Lenke til kommentar
Det jeg likte med Mac var at man kunne trykke Eple tasten + Q, så lukket han vinduet. Samme funksjon som Alt+F4 på PC, men likte Mac bedre siden Q var nermere enn F4.

6527040[/snapback]

Noen ting er morsomere å bruke enn andre på tastaturet. For eksempel F-knappene, men jeg kan skjønne din glede over å kunne bruke "Q" også. Blir nærmest aldri brukt. Lært enda noy nytt, jeg. Selv om jeg verken har mac eller epleknapp. :D

Dere må unnskylde bruken av knapp, i stedet for tast. Vet ikke helt hvorfor, faller seg bare naturlig når jeg skriver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...