Buzzn Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Trenger sårt hjelp her blitt angrepet av en hacker han har fucka opp pcen min heilt har prøvd det meste av progs til og fjerne det.... men kjem oppatt og oppatt.... noen som kan hjelpe ?? ideer om korleis eg kan bli kvitt det?? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hei Du er ikke hacket men blitt angrepet av et eller flere virus. Begynn med å laste ned hijackthis Direkte link Velg do a system scan and save a logfile og kopier loggen hit til forumet så kan oss se hva som kan fjernes. Ikke slett noe før du får hjelp! Dette kan resultere i tap av programmer, antivirus og annen programmvare siden dette programmet ikke bare viser virus men viktige filer for systemet Lenke til kommentar
PerB Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Ta også en tii på filen windows>/system32/drivers/etc/hosts Et virus/trojaner/malware kan ha lagt inn sperrer mot mange sikkerhets-sider her. EDIT: Hvilke antivirus og antispyeare programmer har du installert? Endret 19. juli 2006 av PerB Lenke til kommentar
Buzzn Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 hey har ikkje hatt nett på ei stund så har ikkje kunnet svart.. men rebbotet pcen helt trur den trengte det.. Men!! det har det dukket opp nye problem får opp på norman virus control har funnet virus w32/Agent.AGLO(c\windows\system32\isntify.exe) også får eg opp ein advarsel på startmenyen: system Alert: poppup: ohpe ver 4.12_23.. trenger hjelp snart og fort!! takker for alle svar på forhand... og beste måten og beskyttes seg på.. Lenke til kommentar
b21a Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Last ned og scan med: ADAware Spybot S&D Ewido Hijack this (scan og lagre logfil som du poster her.) Kjør programmene i nevnte rekkefølge, du kan også gjerne ta en runde med CrapCleaner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå