Spaz Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Et eksklusiv preview på et Hammer hovedkort. Nå må man bare vente til Hammer prosessorene kommer ut en eller annen gang i løpet av 2003 http://www.tomshardware.com/mainboard/02q4...1017/index.html [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-10-18 00:03 ] Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Tom's Hardware har et leit rykte på seg for å være en gjeng lyvende svinepelser.. Personlig tror jeg ikke et kvekk som kommer derfra. (selv om de kan slumpe til å ha rett like ofte som det regner appelsiner på Senja) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Quote: Blodhemn skrev (2002-10-17 23:41):Tom's Hardware har et leit rykte på seg for å være en gjeng lyvende svinepelser.. Personlig tror jeg ikke et kvekk som kommer derfra. (selv om de kan slumpe til å ha rett like ofte som det regner appelsiner på Senja) Nokk en løssluppen kommentar som ikke er begrunnet i det hele tatt.... :roll: Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Behøver ikke begrunne en personlig mening, men jeg behøver heller ikke slenge den ut på et forum, men hei.. sånn er nå engang jeg.. Men synes du ikke det er rart at Tom's Hardware klarer overklokke ting andre ikke klarer overklokke? Så var det nå også dette hammer hk'et da :wink: Lenke til kommentar
xthal Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 huff... måtte vel komme en dag det der oxo da.. er jo så sinnsykt pr-kåte de folka hos thg at de sier hva som helst bare for å få fok til å se den veien... noen som husker den 3ghz p4 bløffen deres, og hvordan de prøvde å ro seg unna?? [H]ardOCP for [H]ard facts! Lenke til kommentar
Beemer Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Hmm....Interesant tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå