zero Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Hei, jeg kjøpte dette kameraet for et halvt år siden og har nesten ikke brukt det av følgende grunn: Kameraet tar 4 AA batterier(ikke oppladbare). Etter å ha satt inn nye batterier tar det mellom en halvtime og tre kvarters vanlig bruk før batteriene er flate. Har prøvd alt slags batterier fra billige til de dyreste. De billigste batteriene(Phillips/Panasonic) klarer ikke engang å kjøre kameraet. Synest det er utrolig frustrerende og dyrt å bytte batterier hele tiden. Lurte bare derfor om noen med samme kamera opplever det samme eller om jeg rett og slett skal sende det inn(har 1 års verdensomspennende garanti). Hvis noen kan hjelpe hadde jeg satt STOR pris på det. Lenke til kommentar
fl0ffy Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hva mener du med at det ikke tar oppladbare? Selvsagt kan du bruke oppladbare batterier i dette kameraet. Gå til en elektro- eller fotobutikk og kjøp deg en lader samt ett eller to sett 1800mAh NiMH AA batterier. Verre er det ikke... Jeg håper du ikke gav alt for mye for dette kameraet fordi det er en gammel modell som gikk ut av produksjon for snart to år siden. -flff ps. Elkjøp selger f.eks en GP lader med fire 1800mAh batterier for noen hundrelapper... [ Denne Melding var redigert av: fl0ffy på 2002-10-18 09:33 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå