spock84 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=62781 Noen erfaringer med denne? Hørtes til dels ganske smart ut. Den sender vel ikke fingeravtrykket til Microsoft eller noe? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Eg har dette tastaturet med den fingerprint readeren... Det funker faktisk ganske fint, liker den når eg skal inn på sider der eg skal logge meg inn, så slepper eg å huske på passord og brukernamn Endret 19. juli 2006 av BigJaffa Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 den sender fingeravtrykket ditt til microsoft... så sporer de deg opp, og kutter av deg fingeren sånn at du aldri kommer inn på pcen igjen.. gud! jeg kjeder meg i kveld... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Nei, de sender det ikke dit... Hadde sånn på jobben før på utstillings-pcen og det fungerte kjempefint. Hver ansatt fikk sin finger og aldri noe tull ble det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå