Gå til innhold

banka opp, anmelle eller ikke?


just_me

Anbefalte innlegg

Herregud, selvsagt skal du anmelde. :)

6520720[/snapback]

hva med hevn da, de vet jo alt om meg, hvor jeg bor hvor jeg jobber, skole osv..

6520727[/snapback]

Hva skal de gjøre? Drepe deg?

 

Nei, anmeld!

6520774[/snapback]

 

det skjer ganske ofte. spørs hvordan de er. men i storbyer kan folk bli drept/lam/hardt skadet ganske ofte

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anmeld! Neste gang er det en annen som får samme behandling som du fikk, så tør ikke han heller å anmelde og sånn fortsetter det. I verste fall, etter at du har anmeldt dem, banker de deg igjen - og da sliter de SKIKKELIG, dine sår heles med tiden, deres rulleblad blir stående mer eller mindre i resten av deres ynkelige liv.

 

 

"jeg er 3 offeret på under 1 uke, det er en gjeng på 7-9 stykker som prøver og styre gatene"

Btw, hva for slags høl er det du bor i? Høres jo ut som den verste ghettoen i LA :S

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Ta og anmeld drittsekkene! Du kan ikke la disse taperne vinne over deg. Ta deg en prat med politiet og spør dem hva de vil anbefale. De har garantert erfaring i slike saker. Vis det er skikkelig ille har du krav på beskyttelse. Vis du vet hvor noen av gjengmedlemmene har residens så oppgir du det til purken. Nevn alt om dem. Siden de har banka flere og, så kan du kanskje få med deg de som har blitt banka (vis du vet hvem de er) - og lage en flerfoldig anmeldelse. Da kan uansett ikke politiet ignorere det og fortsette å spise smultringer, med rosa overtrekk.

 

Lykke til! Og gi oss rapporter om du og snuten har fakka gjerningsmennene.

Lenke til kommentar

Altså: Hvis du tar dette til snuten kommer de nok til å få om ikke noen direkte straff, så i hvert fall en påpakning som tilsier at de ikke kommer til å tørre å hevne seg med mindre de gir komplett faen, men om de gjør det vet du bedre enn meg.

Det er uansett lurt å snakke med onkel blå, de er jo ikke dermed sagt at svina får vite at du har gjort det.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

I en sånn sak er det vel bare 2 ting å gjøre.

 

Du kan anmelde, og håpe på at det ikke blir satt igang hevnaksjon, eller du kan la være å anmelde å håpe på at de lar deg være i fred.

 

Problemet med å ikke anmelde er at de da skjønner at du er redd for dem, og da kan de jo bare fortsette å plage deg.

 

En sånn gjeng er ikke så tøffe som de skal ha det til. Beste i situasjon der du får så mye folk på nakken, er å bare klikke vinkel å knocke ned ''sjefen'' i gjengen, da backer de andre som regel unna.

 

Har vært i lignende situasjoner, og fått ned ''sjefen'', da stakk de 10 andre..men du må jo være beredt på å få juling.

 

Dette er ingen lett situasjon, og jeg skjønner godt at du ikke veit hva du skal gjøre, det er helt naturlig.

 

Det som er synd er at anmeldelser ikke alltid fører noen vei, saken blir henlagt, og du blir stempla som en tyster, og gutta er ute på gata.

 

Det får bli opp til deg, lykke til :)

Lenke til kommentar

Har ikke lest alle postene i denne tråden, men det eneste riktige å gjøre er vel å anmelde han.

 

dra ned på politistasjonen og forklar deg til politiet. mener dem at det er nok bevis til at du har en sjangs til å få han dømt bør du uten tvil anmelde.

 

var det vitner til stede?

Lenke til kommentar
banka opp, anmelle eller ikke?

 

fikk besjed om og holde kjeft og ikke si det til noen, hvis jeg gjorde det så blir det hevn.

 

skal jeg bare prøve  og glemme det som skjedde?

6520267[/snapback]

 

åssen fikk du bank?? kjøp et metall ball tre smell til de i hue eller kjøp slå hanske eller noe sånt....:) nei... hadde vel sikkert sagt fra

Lenke til kommentar
banka opp, anmelle eller ikke?

 

fikk besjed om og holde kjeft og ikke si det til noen, hvis jeg gjorde det så blir det hevn.

 

skal jeg bare prøve  og glemme det som skjedde?

6520267[/snapback]

 

åssen fikk du bank?? kjøp et metall ball tre smell til de i hue eller kjøp slå hanske eller noe sånt....:) nei... hadde vel sikkert sagt fra

6521038[/snapback]

smart å denge løs med aluballtre ^^ plutselig ligger dem der og hoster blod. har faktisk sett en som smalt det i mellomgulvet på en fyr. resultat. fengsel i 36 måneder + gjeld for dem neste årene

Lenke til kommentar
banka opp, anmelle eller ikke?

 

fikk besjed om og holde kjeft og ikke si det til noen, hvis jeg gjorde det så blir det hevn.

 

skal jeg bare prøve  og glemme det som skjedde?

6520267[/snapback]

 

åssen fikk du bank?? kjøp et metall ball tre smell til de i hue eller kjøp slå hanske eller noe sånt....:) nei... hadde vel sikkert sagt fra

6521038[/snapback]

smart å denge løs med aluballtre ^^ plutselig ligger dem der og hoster blod. har faktisk sett en som smalt det i mellomgulvet på en fyr. resultat. fengsel i 36 måneder + gjeld for dem neste årene

6521062[/snapback]

Sone 36 måneder?

 

Høres ikke helt ut som en typisk norsk dom for noe sånt..

Lenke til kommentar
"jeg er 3 offeret på under 1 uke, det er en gjeng på 7-9 stykker som prøver og styre gatene"

Btw, hva for slags høl er det du bor i? Høres jo ut som den verste ghettoen i LA :S

Præhæ :mrgreen:

 

Du sier du ikke vil anmelde pga. frykt for hevnaksjon...Tror du de stopper å jule deg opp om de ikke blir anmeldt? Jeg hadde bare blitt mer gira på å ta deg, sålenge jeg visste det ikke kom til å få konsekvenser...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...