kengdal Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hei, jeg finner ikke lakk nummeret på fargen som bilen min har. Jeg har som sagt en Opel Vectra b stv 1997. Jeg har sett i døra og motorromet, men finner det ikke. Har funnet noen tall og bokstaver, men ingen steder der det står color. Er det noen som har et forslag til meg? Takker for svar Mvh Kengdal Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) har selv hatt en slik bil bare sedan 98 modell... Og er skråsikker på at den står på en plate som er sveiset fast like ved radiatoren i motorrommet veldig lett å se. Endret 19. juli 2006 av freddy85 Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 har selv hatt en slik bil bare sedan 98 modell...Og er skråsikker på at den står på en plate som er sveiset fast like ved radiatoren i motorrommet veldig lett å se. 6520327[/snapback] Ja, jeg har sett en plate der, men det står bare masse tall. Ikke noen betegnelse som indikerer hva som skal være farge koden. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Det var de 3 siste bokstavene på platen ved radiatoren. Takker for hjelpen;) Lenke til kommentar
McLuddis Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 post bilde av plata, så skal jeg fortelle deg hva koden er. en del av jobben min er å finne lakkoder Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 trur jeg dreit meg ut har både hatt vectra a og b.. på a så er det på den plata jeg nevnte men på b er det mulig den er ved passasjer døra foran. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå