M-J Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 eller den fungerer men hver gang jeg skrur på pcn kommer det at det er funnet ny maskinvare og det er bluuetoothen. er veldig plagsomt hvordan kan jeg stoppe det? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 har du winxp sp2, den har innebygd bluetooth driver har du andre drivere til den greia di som fulgte med når du fikk den? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 har winxp sp 2 ja. har en annen driver jeg har instalert ja! Lenke til kommentar
Mit Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 du må deaktivere/avinstalere winxp bluetoothdriveren og bruke de andre driverene som standard det måtte jeg ihverfall er det foresten belkin du har Lenke til kommentar
M-J Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 hvordan gjør jeg det da? hehe.. er en sparklan wb-301 Lenke til kommentar
Mit Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 i enhetsbehandlinga er den noe slikt tenker jeg så høyereklikker du på microsoft bluetooth enumerator og velger deaktiver, tror det var alt Lenke til kommentar
M-J Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 jøss ikke værre takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå