nyn80 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hei.Eg lurer på og kjøpe canon ixus 60.Eg har hatt ixus 400 men eg må ha mulighet for at dato og eventuelt klokkeslett vises på bildene pga.eg trenger det i jobbsamengheng.Er dette mulig på ixus 60? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Dette gjør du best i etterkant. Tidspunkt bildet er tatt vil jo altid være tilgjengelig i exif-informasjonen. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Nei, ser ikke ut til at det er mulig. Har trykket litt på mitt Ixus 60 her, og finner ikke noe valg for å sette dato på selve bildet. Men som PMnormal sier, så ligger det jo i infoen til bildet. Skal man ha det printet på selve bildet, er det sikket et eller annet program som kan fikse det, vil jeg tro... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg vil tro det finnes et lite program som gjør dette enkelt, men da må du spørre under programvare. Jeg forstår behovet, men hvorfor ødelegge originalbildet med tekst og tall, når man får lagret dataene uansett. Lenke til kommentar
nyn80 Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Hei.Eg lurer på og kjøpe canon ixus 60.Eg har hatt ixus 400 men eg må ha mulighet for at dato og eventuelt klokkeslett vises på bildene pga.eg trenger det i jobbsamengheng.Er dette mulig på ixus 60? 6520168[/snapback] Eg har funnet ut av det.Hvist du setter kamera i postkort modus så kan du få dato og kl slett på bildene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå