Hayer Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hei! Nettopp løst strøm problem med nye deler. Så når jeg boota opp kom det ikke noe bilde! Har: Asus A8N-SLI AMD 3000+ (Whatever) Asus EN7300GS Hva er feil? Btw : Ser at det er en sånn strømtilgang (for sånne kabler som man har til CD-rom etc) rett over skjermkorte..Skal den plugges inn eller? Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 ja! skjermkortet skal ha ekstra strøm for å kunne drive. Sett i kabelen, så tror jeg problemet er løst.. =) btw: kom det ikke opp et bilder der det står at du skal putte i kabelen i skjermkortet da? Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 nei... *redd*..Har jeg gjort noe feil? Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 eh-h...Power lysepå skjermen bare blinker grønt.. Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) prøv å ta utav batteriet på hovedkortet då... Endret 19. juli 2006 av Bleach Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) gjort d...tok d ut venta i ca 15 sek å satt d inn igjen, men fant ut at skjermen (lys e mener jeg) blinker lell om jeg skrur av strømmen til data'n.. EDIT : Det blinkere litt fortere ser det ut som når data'n står på...Vet ikke om dette er sant eller bare øynene mine.. Endret 19. juli 2006 av Hayer Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 då får du prøve med en anna skjerm då.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå