DuckDuckGoose Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Jeg får "1 ulest e-post" melding i velkomstskjermen min i XP. Men saken er at jeg har ingen uleste e-poster i hotmail (messenger). Det var noe problemer i messenger, den klikket og ville ikke logge på og slikt..... Men det er i orden nå, men det står fortsatt at jeg har 1 ulest e-post. Hvordan får jeg fjernet det? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Har aldri skjønt det der opplegget der jeg heller. Det funker jo ikke! står at jeg har nye eposter selv om jeg har lest de... Ikke et stort problem akkurat, men du kan fjerne det/eller fikse litt på innstillinger i Tweak UI. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2002 ....og vips! så var den borte! Takk for tipset! Lenke til kommentar
unwill Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Hey, takk, og vips så er det borte her også. har iriitert over det lenge... så jeg satt Hotmail på høy sercurity så jeg aldri fikk noen nye mailer... det var jo bare junk likevel. Men nå er det borte for godt. Endelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå