Hayer Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hei! Har nettopp fått nye deler i posten å henta dem så nå sitter jeg her med et Asus A8N-SLI litt annet tull, men rett på sak: Noen som har en guide til hvor jeg skal sette strømkablene og sånt? Plz trenger hjelp fort tenkte å game 3 dager 17 timer dagen å d hadde vært deilig med ny pc da.. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Kablene direkte til hovedkortet. 20/24 pins kabelen, den enorme tykke kabelen du setter i den eneste passende plassen på kortet. P4-kabelen som du vanligvis setter i oppe til venstre på kortet i en plugg med 4 hull i. Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 ok...Men når jeg setter inn den enorme kabel tingen er det 4 små brikker den ikke dekker. Jeg har en annen kabel som det står noe rart - 24P1 - noe rart som kan stå i de 4 hullene...Skall jeg sette de der eller? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Japp, dette er sannsynligvis den valgfrie kabelen ettersom det er en 20/24-pin PSU og et 24-pin HK. Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 oki..Så den skal på eller? Men kan du beskrive det litt bedre? Takk for raske svar... <3 u Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå