araziel Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Jess! Hadde overhodet ikke planlagt det, trodde jeg hadde way for lav poengsum, men men, weeee! Så, noen som har tips om leilighet/hybler rundt Haukeland? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Grattis Kom også inn på førstevalget.. Vk1 elektronikk.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 odontologi er steiner eller? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hahaha! Bra ikke jeg skal bli tannlege i væffal! Flink du er som kom inn araziel! Ikke mange som gidder å grave i pensjonisters tenner hver dag Lenke til kommentar
araziel Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Haha, kanskje jeg bare burde skrevet tannlege mushi: Men så får man jo tilsvarende god lønn Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Gratulerer så meget, håper du får noen givende år Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Så, noen som har tips om leilighet/hybler rundt Haukeland? Holy crap, ja! Hvis du ikke har noe imot å dele med to (og helst tre) andre personer. Jeg og en kamerat har nemlig fått tilbud om en 5-roms leilighet "rett borti høgget" to husnummer bortenfor odontologen. Vi var i utgangspunktet 4 stk, men to jævler trakk seg når vi satt der med kontrakten i hånden og "vennligst betal første leie innen en uke" Må gi utleier svar på fredag om vi takker ja eller nei til leiligheten, så nå leter vi febrislk etter to "roomies" å dele leien med. Hvis ikke må vi si neitakk til en meeget fin leilighet Leien er 12 000kr/mnd inkl. bredbånd, eksl. strøm (dvs. 3k per pers. hvis/når vi blir 4 stk). Ta kontakt (PM, MSN, se profilen min) ASAP hvis du kan være interessert, så skal du få flere detaljer! Endret 19. juli 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå