Complexity Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Kjøleren på skjermkortet mitt er ganske løs.. og jeg kan dra den en halv centimeter vekk fra GPU'en.. Og virker som om kjølepastaen der er ganske gåen.. Så jeg lurte på, har en tube kjølepasta til cpu liggende (artic silver tror jeg) og kan jeg ha litt slik mellom kjøleren til skjermkortet og gpu'en? Skjermkortet er ganske varmt, og får av å til antifacts hvis jeg spiller krevende spill og slikt.. Har tenkt på ny kjøler, men funne ut at det ikke er værdt det til ett så gammelt og elendig skjermkort.. Er snakk om Radeon 9600XT. Noen som vet? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 så lenge kjøleren ikke er avhengig av f.eks. termisk lim for å sitte fast, så kan du fint bruke goop ja. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) så lenge kjøleren ikke er avhengig av f.eks. termisk lim for å sitte fast, så kan du fint bruke goop ja. 6519752[/snapback] ahh.. yppelig tar av kjøleren og tar på kjølepasta etterpå da Vet ikke om den har vært limt fast noen gang.. men den er festet med 2 plastikk nagler. edit: skal jeg tørke vekk det som er der fra før da? Endret 19. juli 2006 av complexity Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Ja det kan være lurt å tørke vekk det som er der fra før av ja. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Ja det kan være lurt å tørke vekk det som er der fra før av ja. 6519851[/snapback] oki takk for hjelpen, kan nesten ikke en dritt om selve skjermkortet Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Gjorde det nå, var lett å ta av kjøleren. Og temperaturen sank drastisk målte 54 grader på load Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 hvordan ser dit 9800xt kort ut? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 hvordan ser dit 9800xt kort ut? 6520392[/snapback] Slik, bare med en annen vifte vet ikke hvorfor jeg fikk en annen vifte.. En kompis bestilte det rett før meg og fikk en sånn vifte som på bildet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå