Staalkontroll Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Etter å ha browset gjennom prisguiden etter diverse produkter viste det seg at http://www.pixmania.com er ganske billig....hvorfor? fordi prisen vises uten moms. Vistnok er lageret i Frankrike, å de 2 tingene jeg bestilte kom i hver sin pakken. noe som igjen betyr at jeg måtte betale dobbelt opp med frakt til DHL. Ikke nok med dette med 3-4 dager leveringstid som det står annonsert stemmer ikke, det tok 11 dager (!!) Jeg har vertfall et ønske om at http://www.pixmania.com fjernes fra prisguiden, rett å slett fordi jeg føler meg lurt etter å ha handlet det. Bare min simple effaring. Kansje andre hadde opplevd god service? men jeg syntes ikke dem fortjener å være i prisguiden. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Det tar veldig lang tid og få ting fra de, men de holder den servicen og de prisene de holder. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Kanskje hvis flere og flere kommer med dårlige erfaringer, så skjer det samme med pixmania som skjedde med vaagen consulting ? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 butikker velger selv om de vil være med i prisguiden hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 butikker velger selv om de vil være med i prisguiden hvis jeg ikke tar helt feil. 6519794[/snapback] Men vil tro HW.no har siste ord. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 ja, men jeg regner med at HW.no vil ha mest mulig butikker med og at det derfor er pixmania det evt. står på.. = Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 butikker velger selv om de vil være med i prisguiden hvis jeg ikke tar helt feil. 6519794[/snapback] Men vil tro HW.no har siste ord. 6519802[/snapback] Nettopp, derfor jeg postet denne lille "klagen" Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg kjøpte ihvertfall et digitalkamera derfra og det tok flere uker og vente på Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Det har vært klaget på pixmania tidligere på forumet, så jeg har bevisst unngått å handle der. Dette bør absolutt opp til vurdering ja. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Tydelig at betaling for å være med i prisguiden ikke virker mot useriøse butikker. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Kanskje hvis flere og flere kommer med dårlige erfaringer, så skjer det samme med pixmania som skjedde med vaagen consulting ? 6519767[/snapback] Hva skjedde med vaagen consulting? AtW Lenke til kommentar
amund Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hva skjedde med vaagen consulting? Enten har de lagt ned, eller så er de slått konkurs. Av hjemmesiden deres kan det virke som om de bare har vært inaktive i en lang periode. Mvh, Amund Lenke til kommentar
amund Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Etter å ha browset gjennom prisguiden etter diverse produkter viste det seg at http://www.pixmania.com er ganske billig....hvorfor? fordi prisen vises uten moms. Hei, alle priser som oppgis i prisguiden skal være inkludert mva. Dersom det viser seg at butikkene oppgir feil priser til oss tar vi dette opp med dem straks vi blir klar over dette. Jeg har foretatt noen stikkprøver nå uten å finne noe feil. Det som derimot ikke er så hyggelig er dersom du opplever dårlig service (lang leveringstid, dyre fraktkostnader, osv.) I slike tilfeller vil vi anbefale dere å legge inn en erfaring om butikken i webshopguiden vår. Velg nettbutikk, og legg inn erfaring på denne siden: https://prisguiden.no/shop_list_all.php Husk at det stilles krav om at erfaringen inneholder fullt navn, telefonnummer, og er godt begrunnet. Det er først da den virkelig kan være til nytte for andre! Mvh, Amund Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Det har vært klaget på pixmania tidligere på forumet, så jeg har bevisst unngått å handle der. Dette bør absolutt opp til vurdering ja. 6519909[/snapback] Har du noen direkte linker til det? Hadde vært gøy å lese igjennom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå