AnaXyd Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hei! Fikk min nye pumpe i posten idag, samt et t-line stykke. Det jeg da har planer om er å gjøre om systemet mitt til et t-line system. Har pumpe med tank fra før av... Så, Jeg kjøpte pumpen Swiftech MCP350. Den er jeg veldig fornøyd med, den virker veldig bra. Det eneste er at den er litt vrien å få til å suge vann. Det er kanskje noe jeg gjør galt. Jeg festet T-line stykket på innsuget til pumpa, og lurer på om det er riktig? Den skal ikke sitte ved utgangen til pumpa? Kan noen sette opp et oppsett på hvordan jeg burde feste dette? F.eks: Pumpe ut>gpu>cpu osv... Jeg kjøler cpu og gpu. Hadde vært kjempefint med svar! Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Innsuget på pumpa ja. Har selv: Pumpe ut -> Radiator -> CPU blokk -> GPU blokk -> T-kobling med "vanntank" -> Pumpe inn. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Ah, da monterte jeg heldigvis riktig! Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå