Jimmy Pop Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 Quote: Kafarsken skrev (2002-10-18 12:53):De MØRKE bildene på siden burde vel TENNE et lys for de fleste at siden var ironisk men. Skulle nesten tro det, men som sagt... Ikke alle her på OT-delen av forumet er like skarp... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Halloooo jimmy er ikke kommet til verden i går, Det betyr med andre ord er ikke helt blåst i hodet mitt jimmy. Eg så da det at det ikke var seriøst ment med det sprellet ditt. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 LOL @ Kafarsken.. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-18 10:22, skrev Jimmy Pop:Håper virkelig det var noen som så ironien i siden, ellers var den en stor flopp! Og et waste of time fra min side! Det å skrive halve beskjeden sin på engelsk er også skikkelig l337 og er noe alle burde praktisere. Or els yuo are very very stupid g33k. Remember, grammatikk er et ukjent ord for oss h4ckere! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 eg lika ikkje tastatur uten håndleddstøtte... :razz: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 21. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2002 Quote: Goldfish skrev (2002-10-20 21:58):Det å skrive halve beskjeden sin på engelsk er også skikkelig l337 og er noe alle burde praktisere. Or els yuo are very very stupid g33k. Remember, grammatikk er et ukjent ord for oss h4ckere! Nå er jeg ikke helt sikker på om det var en "slenge-drit-til-JImmy Pop"-post eller ikke, men for å forsvare min delvise engelskbruk så har jeg en ting å si, og det er at jeg ser en god del filmer. Nesten alle er laget i USA, dvs. at jeg snapper opp en del uttrykk. De uttrykkene tenker jeg også i hodet mitt, og i det tilfelle kom jeg ikke på noe bedre norsk uttrykk. Beklager dette. Jeg er også for at Engelsk skal bli et universal-språk for hele verden, noe som ville gjort veldig mye mye lettere. Tenk på det... Brukermanualer og dokumentasjon kun på engelsk siden alle snakket det... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-17 23:00, skrev Jimmy Pop:Her har dere tidenes casemod-side!Alt dere trenger å gjøre er å trykke HERVenter på gratulasjoner... 1337. Grom side, kanke du case modde pcen min også Jimmy? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 21. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2002 Quote: SirHartge skrev (2002-10-21 10:53):1337. Grom side, kanke du case modde pcen min også Jimmy? Jo, men jeg tar betalt. Hva vil du ha? Vifte med lysdiode? Skal jeg ta av ene sidedøren for deg? Kanskje rote litt i ledningene? Og lakke drive'ne dine i originalfarge? Jeg tar 250,- per påbegynte halvtime. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-21 11:46, skrev Jimmy Pop:Skal jeg ta av ene sidedøren for deg? Kanskje du skal fakturere meg fordi jeg har stjelt ideen din med å ta bort sidedøren? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 regning kommer i posten. Flere enn meg som alltid har døren av kabinettet forresten? Tror jeg ikke har hatt et lukket kabinett siden 19-hundre-tallet... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Vell jeg har kjørt maskina uten sidedør lenge jeg. Men jeg har Patent på den.. Så du kan betale til meg SirHartge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå