Gå til innhold

JEG HAR LAGET EN CASEMOD-SIDE! DERE MÅ SE HER!!!

Jimmy Pop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-18 10:22, skrev Jimmy Pop:

Håper virkelig det var noen som så ironien i siden, ellers var den en stor flopp! Og et waste of time fra min side!

Det å skrive halve beskjeden sin på engelsk er også skikkelig l337 og er noe alle burde praktisere. Or els yuo are very very stupid g33k. Remember, grammatikk er et ukjent ord for oss h4ckere!

Lenke til kommentar

Quote:

Goldfish skrev (2002-10-20 21:58):

Det å skrive halve beskjeden sin på engelsk er også skikkelig l337 og er noe alle burde praktisere. Or els yuo are very very stupid g33k. Remember, grammatikk er et ukjent ord for oss h4ckere!

Nå er jeg ikke helt sikker på om det var en "slenge-drit-til-JImmy Pop"-post eller ikke, men for å forsvare min delvise engelskbruk så har jeg en ting å si, og det er at jeg ser en god del filmer. Nesten alle er laget i USA, dvs. at jeg snapper opp en del uttrykk. De uttrykkene tenker jeg også i hodet mitt, og i det tilfelle kom jeg ikke på noe bedre norsk uttrykk. Beklager dette.

Jeg er også for at Engelsk skal bli et universal-språk for hele verden, noe som ville gjort veldig mye mye lettere.

Tenk på det... Brukermanualer og dokumentasjon kun på engelsk siden alle snakket det...

Lenke til kommentar

Quote:

SirHartge skrev (2002-10-21 10:53):

1337. Grom side, kanke du case modde pcen min også Jimmy?

Jo, men jeg tar betalt.

Hva vil du ha? Vifte med lysdiode? Skal jeg ta av ene sidedøren for deg? Kanskje rote litt i ledningene? Og lakke drive'ne dine i originalfarge?

Jeg tar 250,- per påbegynte halvtime.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...