Lantador Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Vurderer å flytte til New York og lurte på om det er noen her som har erfaringer å dele? f.eks. leie av leighet? Hvor bør man bo? etc.. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg vil tro det er meget mye penger å spare hvis du kan klare deg med å bo et stykke fra sentrum. Mitt inni "by'n" er det nok ganske mye dyrere enn de andre bydelene (evt. Bronx/Brooklyn). Lenke til kommentar
T@ngoTerje Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Svigerfar leier leilighet i Brooklyn og betaler rundt $400/mnd for den, to roms. Etter hva jeg har skjønt på han er det fullt mulig å finne en grei leilighet for rundt $1,000. Og for oss nordmenn vil jeg tro at uansett hvilken bydel man bor i, er det sentralt Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 flytt til det verste ghetto strøket med "I hate N#####" som i DIE HARD 3 - new york. det er som er planen? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Manhattan er et ekstremt dyrt sted å bo, prøv å få deg en leilighet i NJ, Queens eller Brooklyn. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Det er vel ikke bare å flytte dit sånn uten videre, man må vel ha oppholdstillatelse, jobb/inntekt..osv ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå