phewBAR Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Ok, har nå fått min "alt-i-ett-lyd" pakke fra Samsung, en Samsung HT-XQ100 Home Entertainment System Fra før av har jeg en Pioneer 43" PDP-436FDE UTEN høytalere, og en Xbox360 jeg gjerne vil koble til! Har nå sittet å plundret en times tid med greier jeg kan null&niks om og har på mirakuløst vis greid å få lyd fra x360. DVD gikk greit da det "bare" var en HDMi kabel.... MEN skjønner ikke hvordan jeg skal få lyd fra vanlige kabel TV sendinger. Noen som kan gi meg svar på hva slags ledning som skal hvor, eller hva jeg trenger så jeg kan stikke ned på elkjøp å skaffe det før det stenger. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Den Pioneer'en har lyd utgang, 2 x RCA. Ser ut som du har mange SCART innganger, da kan du bruke en slik: Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Den Pioneer'en har lyd utgang, 2 x RCA.Ser ut som du har mange SCART innganger, da kan du bruke en slik: 6519463[/snapback] Hm.. ok, menne.. hvor skal den inn i 'Samsung'en' da? Der hvor det står 'Audio in' har jeg nå brukt x360 for å få lyd der. Hmphz... Så det er det her folk mener med at slike system ofte har lite innganger Men altså, er det ikke plass til å få både lyd fra TV og Xbox uten å måtte hoppe bak å koble går det rett tilbake! Endret 19. juli 2006 av Drunk In Public Lenke til kommentar
ersa Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Du bruker en RCA-kabel fra tunerboksen der det står "R-audio-L" til audio in på samsungen. Edit: ser at du bruker den inngangen til xbox360. Har ikke xbox360 mulighet for optisk lyd ut? Endret 19. juli 2006 av ersa Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Du bruker en RCA-kabel fra tunerboksen der det står "R-audio-L" til audio in på samsungen. Edit: ser at du bruker den inngangen til xbox360. Har ikke xbox360 mulighet for optisk lyd ut? 6519579[/snapback] Hm.. jo faktisk! fant nettopp dette bildet... Visste jeg ikke om engang! Ned på elkjøp for å kjøpe ! Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 da virker lyden!! takk for hjelp folkens! Må si en optisk kabel til x360 gjorde susen!! Anbefales! Lenke til kommentar
ersa Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Bare hyggelig! Det er klart at optisk gir en forbedring i forhold til 2-kanals RCA på et 5.1 anlegg. Endret 19. juli 2006 av ersa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå