Erelend Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Her er et bilde jeg tok med: Olympus mju 800 Jeg har photoshoppet det litt, tatt vekk noen stygge tau og juster litt på saturation... Disse plantenes blomster står bare en dag før de faller av... Hva synest dere? Endret 14. august 2006 av Erelend Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Dette var dritheftig!! Men du sulle ha tatt bildet slik at vi ikke fikk med hjørnet på veggen.. Hadde blitt mer rent da =) Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Dritfett Bare en ting til, det bladet som kommer ned i overkant =) Dette er seriøst den fineste blomsten jeg har sett noen gang... Kommer det frukt på den og kanskje? Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Dritfett Bare en ting til, det bladet som kommer ned i overkant =) Dette er seriøst den fineste blomsten jeg har sett noen gang... Kommer det frukt på den og kanskje? 6519419[/snapback] ja.. Så det jeg og... Det skal visst vere mulig å få frukt på de men tror ikke vi noen gang har fått det... Lenke til kommentar
stgbrt Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hadde selv pasjonsblomst, men de sto lengre i blomst enn én dag! Kan komme frukt av de, men da må man ha en hann og hunnplante, eller noe i den dur. Døde etter å ha vært utsatt for vinterkulde i vinduskarmen.. Så pass på! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Fersklaget pasjonsfrukt-juice er ekvivalenten til norsk husholdningssaft i mitt elskede Uganda, så det har jeg drukket mye av. Desverre har vi ikke slike vekster i vår egen hage, men svigers har det. Ser ut for at jeg får sørge for å ta et bilde av dem neste gang, for det er en flott blomst. Synes likevel stilken ikke var like fotogen, så jeg ville gått løs på den med et makroobjektiv. Bildet ble bedre etter klonejobben, men du kunne godt ha ryddet enda litt mer opp. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) ja... jeg ser en del feil nå i ettertid som jeg nok skal fikse på... Bor du i Uganda? Endret 19. juli 2006 av Erelend Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Sann! Nå er det fikset! Men den stiken skal være der, blomster pleier å ha en slik ting... ikke fotogen? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 ja... jeg ser en del feil nå i ettertid som jeg nok skal fikse på... Bor du i Uganda? 6519919[/snapback] 1/3 av min lille famile er født der. Vi øvrige er født i Italia og Norge, he he. Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 spennende blomst... bildet derimot.. beklager, jeg synes dette ble for kjedelig. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Syns dette var fint! trolig p.g.a. blomsten og behandlingen av bilde i etterkant! Endret 25. juli 2006 av cmi Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg lagde en gif animasjon av den mens den åpnet seg men den ble på 15 mb... Skal få gjort den litt mindre... Skal jeg laste den opp? Lenke til kommentar
cmi Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 for min del har jeg lyst til og se den Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg også, veldig lyst å se animasjonen. Bildet var flott,kanskje en smule kjedeligt, men blomen er nydelig Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Her... Endelig fikk jeg det til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå