EmmJay Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Nå kan man ha skikkelig tohjuls-moro uten livet som innsats. Her kommer et av tidenes beste motorsykkelspill. Les mer Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Er så enig i omtalen. Spillet er skikkelig artig Grafikken er langt bedre enn PG3 synes jeg Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Bra spill, snart eier jeg en 360 pga dette PGR3, Just Cause og oblivion. *pe vei ut døra* Lenke til kommentar
Avean Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Greier nesten ikke å skille mellom data eller ekte på enkelte av bildene der. Lenke til kommentar
GA Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Greier nesten ikke å skille mellom data eller ekte på enkelte av bildene der. 6520332[/snapback] Avean skryter av et X360 spill! Du har fått med deg at det ikke er PS3, ikke sant? Beklager det der, kunne bare ikke dy meg. Spillet ser fett ut, skulle ønske jeg hadde X360 nå! Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Kommer nok til å plukke opp dette om jeg finner det billig et sted. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Greier nesten ikke å skille mellom data eller ekte på enkelte av bildene der. 6520332[/snapback] Avean skryter av et X360 spill! Du har fått med deg at det ikke er PS3, ikke sant? Beklager det der, kunne bare ikke dy meg. Spillet ser fett ut, skulle ønske jeg hadde X360 nå! 6520427[/snapback] OMGLOLPWNPWNz000Rz!!! Beklager meget, men fristelsen rev i min hjerne... Og jeg har dødsens lyst på det spillet! Ser så vanvittig ordentlig ut, kan noen si om styringen og kontrollene sitter godt og fast når man spiller, i så fall er dette det neste spillet jeg putter i min handlekurv. SasaB, har du 360 nå? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Ja denne tittelen skulle eg opprinnelig kjøpe for lenege sida,men så tok jo boksen kveld,det samme gjorde lommeboka Men no er jo boksen i hus,og pengene ruller inn på konto på mandag!! Skal kjøpes snarest ihvertfall Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Bra spill, snart eier jeg en 360 pga dette PGR3, Just Cause og oblivion. *pe vei ut døra* 6519640[/snapback] Ikke kjøp PGR3 med en gang. Prøv demoen først. Det er et ganske kjedelig spill... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Bra spill, snart eier jeg en 360 pga dette PGR3, Just Cause og oblivion. *pe vei ut døra* 6519640[/snapback] Ikke kjøp PGR3 med en gang. Prøv demoen først. Det er et ganske kjedelig spill... 6536630[/snapback] PGR3 syns ihvertfall eg er ganske så morro, ihvertfall ove Live. Eg var litt "heldig" da eg ikkje hadde muligheten til å spille online i mange måneder,så da varte faktisk Sp delen ganske så lenge. Då eg omsider kom heim til online forbindelse,skaut det jaggu meg liv i PGR3 via Live delen. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Nå når jeg har bestilt meg en 360 så er det på tide å sjekke ut omtaler av diverse 360 spill.. Dette spillet ser veldig interessant ut men... Jeg har spilt motorsykkel spill før...Men føler liksom at styringen ikke har vært helt som den skal i motorsykkel spill.. Så jeg må spørre deg som har omtalt og testet dette spillet..Eller eventuelt spørre 360 eiere med dette spillet i hyllen.. Kom igjen.få høre.hehe Endret 24. juli 2006 av Scortech Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Test demoen du. Og eg kan si det som så, at styringen er noe du MÅ få fatt på før du kan like dette spillet. Så raskt du innser at det ikkje er ein bil du kjører, og at du må greie deg med 2 hjul, da er du godt på vei :!: Har spillt demoen mye,og har sånn ca dreisen på styringen,og det går unna! EDIT: Ja da tok eg sannelig å bestilte MotoGP og Tomb Raider fra play-asia.com for den nette summ av 540,- Gleder meg! Endret 25. juli 2006 av Mala Lenke til kommentar
EmmJay Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Nå når jeg har bestilt meg en 360 så er det på tideå sjekke ut omtaler av diverse 360 spill.. Dette spillet ser veldig interessant ut men... Jeg har spilt motorsykkel spill før...Men føler liksom at styringen ikke har vært helt som den skal i motorsykkel spill.. Så jeg må spørre deg som har omtalt og testet dette spillet..Eller eventuelt spørre 360 eiere med dette spillet i hyllen.. Kom igjen.få høre.hehe 6545473[/snapback] Når det gjelder styringen har jeg hatt samme tankene som deg i tidligere spill. Jeg kan for å utdype si at jeg personlig føler det mye bedre her. Der det i tidligere spill har virket som du fysisk svinget motorsykkelen, "føler" du nå at forsering av svingene skjer som de skal ved hjelp av å balansere førerens vekt på sykkelen. Det er en motorsykkels mekanikk du kjører - ikke en bil kamuflert i en motorsykkel på skjermen Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Test demoen du. Og eg kan si det som så, at styringen er noe du MÅ få fatt på før du kan like dette spillet. Så raskt du innser at det ikkje er ein bil du kjører, og at du må greie deg med 2 hjul, da er du godt på vei :!: Har spillt demoen mye,og har sånn ca dreisen på styringen,og det går unna! EDIT: Ja da tok eg sannelig å bestilte MotoGP og Tomb Raider fra play-asia.com for den nette summ av 540,- Gleder meg! 6546859[/snapback] Er dette inkludert frakt og "snike-seg-forbi-tollen" pakke? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Det er inkludert frakt ja! Så får eg vel egentlig bare håpe at tollen ikkje finner ut at pakken egentlig koster 250,- stk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg