McBitch Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Antikrist ........ 6524906[/snapback] Ditto. Hvertfall en av de kuleste. Også den første jeg hørte av Dimmu. Latterlig at det er skriveleif på Stormblåst cden. 6526554[/snapback] Hvilken skrivefeil? 6538743[/snapback] Mener at antikrist og Dødsferd er byttet om på stormblåst cden. Altså på coveret. At det som skal være antikrist ifølge coveret er egentlig stormblåst og visa versa. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Mener at antikrist og Dødsferd er byttet om på stormblåst cden. Altså på coveret. At det som skal være antikrist ifølge coveret er egentlig stormblåst og visa versa. Egentlig 'Dørdsferd', ikke 'Stormblåst' Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Egentlig 'Dødsferd', ikke 'Stormblåst' Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Hmm, klarte å få inn 3 forskjellige sanger der ja:P Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Ingen spesiell rekkefølge: Sorgens Kammer (Stormblåst) - Ja, den er plagiert fra en annen. Ja, det er fortsatt en pen melodi. Når Sjelen Hentes Til Helvete (Stormblåst) - Har alltid bare likt den Alt Lys er Svunnet Hen (Stormblåst) - Knallstart på det jeg synes er det beste albumet dems. Mourning Palace (Enthrone Darkness Triumphant?) - En veldig mektig låt Puritania (Puritanical Euphoric Misanthropia) - Noe av det groveste jeg har hørt. Veldig tungt og industrielt Allehelgens Død I Helveds Rike (Death Cult Armageddon) - Den eneste virkelig bra låta på det nye albumet. Vokalovergangen er knall. Endret 24. juli 2006 av Marley Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Puritania (Enthrone Darkness Triumphant) - Noe av det groveste jeg har hørt. Veldig tungt og industrielt Pirkpirk. Den låta er på Puritanical Euphoric Misanthropia. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Puritania (Enthrone Darkness Triumphant) - Noe av det groveste jeg har hørt. Veldig tungt og industrielt Pirkpirk. Den låta er på Puritanical Euphoric Misanthropia. 6546526[/snapback] Ups. Jeg som surrer her. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Da den kristne satte livet til Sorgens kammer, del 2 Kings of the carnival creation Dreamside dominions Mourning Palace Tormentor of christian souls Lenke til kommentar
Kiter Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Kings of the Carnival Creation, Hybrid Stigmata og Progenies of the great apocalypse. Endret 26. juli 2006 av Kiter Lenke til kommentar
j0nz0r Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Mourning Palace, Deaths Embrace, Antikrist, Satan My Master og Stormblåst. Lenke til kommentar
CSM Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Tja, ingen dimmu fan egentlig men... The Insight and the Catharsis er deres desidert beste verk. Den solo'en inni der er så inni ***** rå at det kroppen går inn i en annen fase når den spilles. Remaken av Stormblåst er noe av det jævligste jeg har hørt i mitt liv. Å ødelegge en klassiker på den måten... Lenke til kommentar
simes Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Da den kristne satte livet til 6546685[/snapback] Samt, ikke orgnialen, men live: Hunnerkongens sorgsvarte ferd over steppene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå