Zazz Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Hei og takk for at du besøker posten min! Jeg har følgende PC (har ikke all informasjon tilgjengelig så har funnet noen lignende komponenter): Hovedkort - http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=322213 (nesten samme, men har 4 porter for minne) Skjermkort - Radeon 9600 Series Minne - Kingston HyperX DDR 512mb Prossesor - Intel Pentium 2.8ghz Her er problemet!: 1. Jeg spiller WoW nærmest daglig og jeg sliter forferdlig med "data-lagg" p. grunn av at maskinen ikke klarer å håndtere all informasjonen på en gang in-game. Så jeg trenger råd til innkjøp av nytt minne. Jeg planlagger å beholde det gamle minnet og kjøpe inn Kingston HyperX DDR 1024mb = 1,5GB Minne. 2. Merkelig nok har jeg ingen vifter i maskinen (hadde 1 vitfte bak i pc'en men den er ødelagt) og jeg sliter fælt med at CPU temperaturen er omkring 40-50 grader. Jeg vet at dette er alt for høyt så jeg trenger hjelp men innkjøp. Jeg hadde planlagt å kjøpe inn ei 120x120 vifte bak og ei 80x80 vifte framme. Så jeg lurte på om noen kan gi meg tips om hvilke vifter og hva minne jeg bør kjøpe. RAM - Rundt 1000lappen. Vifter - Pris er ikke så viktig (Stille) Endret 19. juli 2006 av Zazz Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hei og velkommen til forumet! Kjøp ei minnebrikke til fra Kingston, så vil den nok passe. Pass på at det er lavt støynivå på viftene du kjøper. (dB) Åtte støysvake 120 mm-vifter Den temperaturen på en Pentium4 er forholdsvis lav. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Zazz Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 Tusen takk for svar Ja, jeg trur jeg går for Kingston minne og stillegående vifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå