Jomzen Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Det er ikke alltid like lett å holde styr på alle avtaler, bursdager og gjøremål. Det kan derfor være nyttig med et lite kalenderprogram. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Bruker det både på stasjonære og laptopen min, men innser at jeg har altfor lite å gjøre ! Lenke til kommentar
ersa Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Har brukt dette programmet i ca et år nå. Veldig praktisk. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Det ser praktisk ut. Men jeg lurer på en ting: Støtter dette eller noen andre like lekre programmer synkronisering via nettet? (i tilfelle man har flere PCer eller reinnstallerer OS ofte? Lenke til kommentar
Culpa Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Trenger noe slikt, men hvordan er synkronisering mot mobiltelefon osv. Går det ann å skrive ut ukeplan f.eks? Lenke til kommentar
atlef Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Ville bare gjøre folk oppmerksom på at du kan legge til norske helligdager og fri/feriedager ved bruk av *.ics filen her . Høyreklikk på Rainlendar, vel config, plugins, og søk etter hvor du lastet ned/la *.ics filen. Så har du full oversikt. Viktig å vite når man har fri! Mvh Meg. Lenke til kommentar
G Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Bruker ikke særlig mye slik programvare. Har Google og Yahoo også liknende programvare? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Denne typen programvare har jeg tenkt på lenge, og jeg synest det høres praktisk ut. Kanskje jeg prøver det. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Både Rainlendar og Rainmeter er glimrende prg (Rainmeter er noe a la Samurize). Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) ............. Endret 3. mai 2007 av Govassa Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hva med synkronisering mot mobil og pda? Lenke til kommentar
Apocalypse Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Har brukt dette en stund og har fungert utmerket. Anbefales for de som ikke husker alt som må huskes btw. noen som har svar på hva Theo343 spør om? Lenke til kommentar
Bebbey Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Norman virus control oppdager en trojaner (fakevirus.bgsu) når jeg prøver å laste ned setupfilen, både fra rainlendars hjemmeside, filehippo, softpedia (selv om det der til og med stod at det var en "secure download, checked and hosted by Softpedia") og download.cnet.com...norman som spiller meg et puss? (skolepc, kan ikke velge antivirus selv) Endret 3. november 2009 av Bebbey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå