Maroder_S Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Chieftec har lansert en arvtaker til den gode, gamle Dragon-serien. Kabinettet rettes spesielt mot spillere. Les mer Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Synes det ser mindre pent ut på bildene, men det er sikkert finere i virkeligheten. Endret 19. juli 2006 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Det virket jo pent. Men synes det burde ha fulgt "trenden" ved å putte en svær vifte på rundt 20 cm i sidedøren. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hvorfor er dette spesielt rettet mot gamere? Kan ikke helt tenke meg hva som skal til for at noe skal være gamerkabinett? Gameport og USB på frontpanelet? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Synes de så veldig bra ut jeg Kommer kanskje til å savne gjennomsiktig sidedør, dah Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 de kunne jo like gjerne ha tatt 2 x 80mm i fron for bedre kjøling av harddisker og muligens har støtte for flere disker. 120mm bak er dog en fordel som de fleste ha nå. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) De kommer seg med designet..ser mer clean ut nå..Men de har fremdeles ikke forstått at de bør få større vifte i sidedøren og for å ikke glemme et vindu i sidedøren..større vifte i bak og de burde fått en vifte oppå...så etter min mening så er ikke det mye til gamer kabbis... Jeg har gitt opp chieftec for lenge siden..Altfor mye plastikk.. Og kvaliteten på kabinettene deres er ikke mye å skryte over.. Endret 19. juli 2006 av Scortech Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Chieftec lanserer Giga-serien som et typisk spillkabinett. Kabinettet leveres med en 120 mm vifte bak, og en 80 mm vifte med blåfarget LED-lys, plassert i front bak grillen og støvfilteret. Hmm, dette skjønte jeg meg ikke helt på. Siden kabinettet leveres med en 120 mm vifte bak, og en blåfarget 80 mm ledvifte foran, så er det ett gamerkabinett? Likte utseendet veldig dårlig. Skal man ha gamerkabinett kjøper man barebone. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Chieftec lanserer Giga-serien som et typisk spillkabinett. Kabinettet leveres med en 120 mm vifte bak, og en 80 mm vifte med blåfarget LED-lys, plassert i front bak grillen og støvfilteret. Hmm, dette skjønte jeg meg ikke helt på. Siden kabinettet leveres med en 120 mm vifte bak, og en blåfarget 80 mm ledvifte foran, så er det ett gamerkabinett? Likte utseendet veldig dårlig. Skal man ha gamerkabinett kjøper man barebone. 6518986[/snapback] Hva har du røyka? Barebone? Hvordan skal en få til 2X Nvida/ATI med SLI/Crossfire, 2GB RAM, raptordisk og overclocka prosessor i en barebone? De klarer jo knapt Word uten å overhete Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Før du uttaler deg negativt om ett produkt må du sjekke litt. Bareboner med 2gb ram, er ikke noe problem, å overklokke går som ei kule(helt meningsløst å klokke for de fleste..) å ha raptor disk går fint, har hatt dette selv. Du får bareboner som støtter to prosessorer(ikke prosessor kjærner, men to prosessorer) og du får bareboner som støtter sli. Når det kommer til de nye kabinettene her så var de penere enn de gamle, men så håpløst med dette lysgreiene! musa Lenke til kommentar
Matias Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hvorfor er slike fjortiss bling bling kabinetter kalt for "spillkabinetter"? (Ok, det var ikke så jævlig som forgjengeren, men likte det ikke noe særlig uansett) Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hmm... Likte Kabinettet jeg Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) fytti bikje så stygt! finnes det ingen nøkterne seleskaper igjen i bransjen? som satser på gode løsninger i steden for horelys og blingdill? det gapet i fronten ville jeg sparkla igjen momentant. ja og: hvorfor er dette et "gamer" kabinett? Endret 19. juli 2006 av Demogorgon Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Før du uttaler deg negativt om ett produkt må du sjekke litt.Bareboner med 2gb ram, er ikke noe problem, å overklokke går som ei kule(helt meningsløst å klokke for de fleste..) å ha raptor disk går fint, har hatt dette selv. Du får bareboner som støtter to prosessorer(ikke prosessor kjærner, men to prosessorer) og du får bareboner som støtter sli. Når det kommer til de nye kabinettene her så var de penere enn de gamle, men så håpløst med dette lysgreiene! musa 6519260[/snapback] kan du vise meg et sted hvor jeg kan få kjøpt en barebone med 2gb Ram AMD4800+ Cpu og SLI altså 2x 7950GTX? og si meg at dette ikke kan stekes egg og bacon på Lenke til kommentar
et6338hjj Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Ikke et blikkfang d der ass :S fytti bikje så stygt! finnes det ingen nøkterne seleskaper igjen i bransjen? som satser på gode løsninger i steden for horelys og blingdill? 6519513[/snapback] Lian Li og noe av the nye til Silverstone , TJ07, er vell d nærmeste du kommer... "pent" etter min menig i værtfall Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Gamer-kabinett meg i rævva, nevn én gamer som sitter og glor på kabinettet mens han spiller CS Nei, jeg foreslår at vi kaller se såkalte "gamer-kabinettene" for "fjortiss-kabinett" istedenfor. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Dette er jo standard chieftek kabinett med litt annerledes frontpanel ... og det gjør ikke kabinettet spesielt mer gamer ... Enig i påstanden "fjortiskabinett" ... stygt var det og. Veier sikkert et halvt tonn i tillegg. Lenke til kommentar
spurv Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hva er et gamer kabinett?! hehe, bare spørr jeg. Er litt nærvøs hvis mitt ikke er det, da går det nok i lufta vonnom... Har dog gamer kabler til skjermen da, det er jeg 100% sikker på, spill går som ei kule ifra skjermkortet til skjermen min. Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg synes det ser stygt ut. Skal det være et gamerkabinett, så burde det være stort, ha gameport, usb i front, stille, kjølig og ha lagringsplass for cder. Lenke til kommentar
[Calavera] Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Chieftec lanserer Giga-serien som et typisk spillkabinett. Kabinettet leveres med en 120 mm vifte bak, og en 80 mm vifte med blåfarget LED-lys, plassert i front bak grillen og støvfilteret. Hmm, dette skjønte jeg meg ikke helt på. Siden kabinettet leveres med en 120 mm vifte bak, og en blåfarget 80 mm ledvifte foran, så er det ett gamerkabinett? Likte utseendet veldig dårlig. Skal man ha gamerkabinett kjøper man barebone. 6518986[/snapback] Hva har du røyka? Barebone? Hvordan skal en få til 2X Nvida/ATI med SLI/Crossfire, 2GB RAM, raptordisk og overclocka prosessor i en barebone? De klarer jo knapt Word uten å overhete 6519142[/snapback] Du vet iallfall ikke hva du prater om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå