Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Fjerne reklame fra Hw.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eneste jeg ber om er at reklamen lempes ut på sidene, ikke mellom artiklene liksom! de kunne f.eks lagt en reklame stripe fast øverst eller noe. istedefor på den stripa i midten med artikkler!

Reklamen i seg selv er ikke noe problem, jeg skjønner jo at HW.no må ha penger!

Magnus

Lenke til kommentar

Reklame på forsiden er helt greit slik det er nå.. Men hold dere unna reklame med lyd eller popup (selv om popupstopper stopper det) for det er plagmsomt..

om det skulle komme til å koste for å bruke forum/lese artikkler så finner jeg meg nok en annen plass, noe jeg tror en god del andre også gjør.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Jeg har "norton personal firewall" så den stenger all reklame for meg :grin:  

Blir kun en hvit tom boks!

Det som er dumt med denne er at den av og til også fjerner ting som ikke er reklame. Det oppdager du en gang du ser på alle sidene du pleier å besøke på en annen PC og finner mange interessante elementer du aldri før har sett ;-)

Lenke til kommentar

Syns det er greit med reklame, men misliker den midt i teksten. Men men Hw.no må jo leve av noe de også. Prøver å trykke på reklamebanarene om jeg skal inn på f.eks komplett, og er inne på hw.no. Desvere viser reklamen nå til en underside av komplett, men tenkte å legge den linken til i favoritter når den viste til komplets hovedside. Det er jo ikke e vanlig link, men en slik som registrerer hvor mange som har gåt innpå den. Noen som vet om det ville funke(generere penger til HW.no, og bringe meg til komplett)?

Så lenge det ikke blir reklame på forumet.

Lenke til kommentar

Litt reklame er bra så lenge de ikke er store og er i veien.

Popups er noe tull, har refleks å klikke dem vekk. Fordi om de intreserer meg. Har hendt at eg har klikket vekk en popupp og prøvd å finne den igjen :)

PS: Video/Lyd reklame på internet er noe DRIT, heldigvis har dere ikke dette i motsetning til fks. mobil.se

Lenke til kommentar

Jeg ville vel ikke hatt noen store problemer med å betale 100-200 kroner måneden for en bra side som hw.no, kanskje hvis alle hadde betalt litt, så hadde vi fått enda bedre sider og annet good stuff.

Tenk hvis ca 500 personer betalte 100 kr måneden, da ville HW hatt 50000 hver måned, eller 600 000 i året....vet ikke om det ville vært nok for å holde hjulene i gang uten reklame?

-LioKaiser.

Lenke til kommentar
Jeg ville vel ikke hatt noen store problemer med å betale 100-200 kroner måneden for en bra side som hw.no, kanskje hvis alle hadde betalt litt, så hadde vi fått enda bedre sider og annet good stuff.  

Tenk hvis ca 500 personer betalte 100 kr måneden, da ville HW hatt 50000 hver måned, eller 600 000 i året....vet ikke om det ville vært nok for å holde hjulene i gang uten reklame?

-LioKaiser.

Er litt enig med deg, men synes reklamen de har i dag ikke er skjenerende, i tillegg får jeg sett tilbudene til de forskjellige butikkene...

Njaal

Lenke til kommentar

Dette er vel å gjøre seg selv en bjørnetjeneste. Mindre reklamepenger = dårligere side. Jeg har ingen problemer med den reklamemengden som hw.no, vg.no har, bare det ikke er popups.

Slike stunts som dette kan føre til at vi må endre reklamen, kanskje til popups :cry: Noe vi IKKE vil.

Så plis, ikke gjør slik at vi får mindre reklamepenger..

Lenke til kommentar

Cornel: Du syter og syter.

Er du klar over at det er nettopp reklamen som holder hardware.no og resten av communityet oppe?

Det koster å hoste siden på 100mbit og men X antall server.

Jeg syns reklamemengden er akkurat akseptabel jeg.

Lenke til kommentar
Ja.

Fjern reklamen, - drit i reklamen.  

La oss heller betale for bruken, - la oss si en hundrings pr. pålogging. Det går sikkert bra ... :lol:

Si ifra alle som er enige med meg. Og de som likeldes mener hw.no sikkert kommer til å tjene på det. - Det er sikkert nesten ingen som er så immari kipe at de ikke vil betale en hundrings, - det er jo knapt to pils ute i Oslo ...

Da tar jeg heller to pils :D

Btw. jeg gir f**n i om det er mye reklame, enkelte ganger ser man jo bra tilbud mens andre ganger kan man le seg i hjel....og det tar ikke så veldig lang tid å laste sida på ISDN....

Lenke til kommentar

Det har vært diskutert før om HW.no skulle ta betalt for en reklamefri Pro-versjon av sidene og forumet. Mange mente det var et veldig godt forslag, og betalingslysten viste seg å være bra. De fleste aktive brukere mente 250 kr/år var en overkommelig pris. Det eneste som er synd er at det hele kokte bort.

Ingen gadd en gang å lage en poll på dette slik at man kunne få en "markedsundersøkelse" på om denne eksta servicen ville være verd strevet i kroner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...