rvenes Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Lei av all reklamen her? **** det bugner jo over! Har du win2k har eg skrevet det du trenger, så er det opp til deg om du vil fjerne den eller ikkje. Verktøy: notepad og "høgreklikk --> copy shortcut" og litt fantasi så får du det på plass 127.0.0.1 advertpro.hardware.no C:WINNTsystem32driversetchosts "hosts" er filnamnet og ikkje ein katalog! Legger du inn det der skal eg sei det blir andre boller på framsida osv... Du kan jo også legge inn andre også... vg.ad.asap-asp.net er vg sin reklametjeneste... trallala reklame er for unyttig til at eg gidder og laste det ned på isdn. Tar jo fean meg 3 dager før VG kjem fram pga disse store reklame dingsene... Nei rydd dei vekk! Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 har du tenkt på at de kanskje trenger litt inntekter for og drive hw.no? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2002 Jau, det treng dei sikkert. Men etter at dei starta med den jævlige feite støgge dritten midt nedpå sida har dei gått for langt. "The page cannot be displayed" er litt kjappere og laste ned enn all mulig jalla reklame som ein ikkje ser på alikevel. Og man er bare uheldig vis man klikker på den. du kan jo starte din eigen http server på di eiga også sette inn eit anna bilde kanskje... [ Denne Melding var redigert av: Cornel på 2002-10-17 22:40 ] Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Kunne ikke falle meg inn og fjerne. jfr. id: 2. _________________ [ Denne Melding var redigert av: Goebbels på 2002-10-17 22:39 ] Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Ja, folket her bør støtte HW.no med å klikke litt på reklamene av og til da .. Jeg vil ha hw.no ... og om litt reklame er prisen, så klikker jeg ivei. Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Har sett at hvis du f.eks kjører Norton Personal firewall 2003 så fjerner den stort sett alt av reklame og pop-ups. Ellers så kan du jo søke etter "hosts" her i forumet eller i google Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Støtt heller HW.no med å ta en tur innom en av reklamene en gang om dagen. De trenger penga så de kan holde oss med tester av det nyeste innen hardware på markedet. Syns ikke at det er for mye reklame på noen som helst måte! Lenke til kommentar
enry Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Ja. Fjern reklamen, - drit i reklamen. La oss heller betale for bruken, - la oss si en hundrings pr. pålogging. Det går sikkert bra ... Si ifra alle som er enige med meg. Og de som likeldes mener hw.no sikkert kommer til å tjene på det. - Det er sikkert nesten ingen som er så immari kipe at de ikke vil betale en hundrings, - det er jo knapt to pils ute i Oslo ... Lenke til kommentar
Luren Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Hvorfor ikke trekke en vinner av det norske folk som skal betale alt sammen da? liten sjangs at det blir deg.. Lenke til kommentar
normal Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 vet ikke om du mente det seriøst men: hvordan har du tenkt det skal gå med rekrutteringen til forumet hvis det koster 100kr for påloggingskonto? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2002 Btw betaler / sponser PCutstyr.no forumet med lite penger eller? går jo år og dag før sida kjem opp. Greit nok at det sikkert er litt trøkk her og masse data(reklame bilder) som skal ut til kvar einskild bruker (ja, veit det ikkje er reklame i forumet) men det hjelper vel ikkje akkurat på båndbredda at dere må sende ut 2 tonn reklame dritt i timen? Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 For mye reklame ødelegger siden.. Lenke til kommentar
shahin Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Når de starta med den feite reklamen midt på siden, mekka jeg også på hostsfila... Det finnes grenser for hvor mye reklame folk tåler. Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Den store midt på sida er litt stygg, men er litt reklame prisen man må betale så skal jeg nok klare å leve med det Så lenge det ikke er popups.. sider med popup reklamer besøker jeg bare én gang.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Reklame må man ha for at de skal overleve. Dessuten er det data relatert reklame og det er jo litt bra ikke sant? Anyways eg syns at HW.NO burde starte en slags sms konkurranse hver uke der en liten premie som noe som koster rundt 500,-kr eller noe og hver sms koster f.eks 5,-kr? da kunne de beholdt resten til forumet. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Skaff deg kjappere internet Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 Det går ikkje her du! dessuten slepp eg det når eg luker vekk drittet Lenke til kommentar
Mio Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-17 22:54, skrev normal:vet ikke om du mente det seriøst men:hvordan har du tenkt det skal gå med rekrutteringen til forumet hvis det koster 100kr for påloggingskonto? Hadde i hvertfall blitt en del mer seriøse brukere her da :razz: Lenke til kommentar
|da`g| Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Neida.. La dem beholde reklamen sin.. Har ikke lagt merke til den noe særlig jeg.. Mye værre de teite bannerne på vg.no som tilogmed lager lyd.. forbanna irriterende når jeg hører på en mp3 eller no.. errr.. Men det med 100kr for å bli medlem er en dårlig ide.. mange flinke folk som svarer på våres dumme folk som kanskje ikke har små mye penger.. da blir vi "rike" sittende igjen med null hjelp.. Tenk litt over det.. litt overdrevet da, men.. Flott reklame på hw.no!! Slutt å klag.. dere får jo ihvertfall reklame for ting som de fleste her er intressert i! Er ikke bare reklame da, men en Opplysning!! SLutt å syt og få dere en jobb! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-18 04:37, skrev Mio:Hadde i hvertfall blitt en del mer seriøse brukere her da :razz: Ville heller ha tippet på flere rike brukere :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå