Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Fjerne reklame fra Hw.no

Anbefalte innlegg

Lei av all reklamen her? **** det bugner jo over!

Har du win2k har eg skrevet det du trenger, så er det opp til deg om du vil fjerne den eller ikkje.

Verktøy: notepad og "høgreklikk --> copy shortcut" og litt fantasi så får du det på plass

127.0.0.1 advertpro.hardware.no

C:WINNTsystem32driversetchosts

"hosts" er filnamnet og ikkje ein katalog!

Legger du inn det der skal eg sei det blir andre boller på framsida osv...

Du kan jo også legge inn andre også...

vg.ad.asap-asp.net er vg sin reklametjeneste...

trallala reklame er for unyttig til at eg gidder og laste det ned på isdn. Tar jo fean meg 3 dager før VG kjem fram pga disse store reklame dingsene...

Nei rydd dei vekk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jau, det treng dei sikkert.

Men etter at dei starta med den jævlige feite støgge dritten midt nedpå sida har dei gått for langt.

"The page cannot be displayed"

er litt kjappere og laste ned enn all mulig jalla reklame som ein ikkje ser på alikevel. Og man er bare uheldig vis man klikker på den.

du kan jo starte din eigen http server på di eiga også sette inn eit anna bilde kanskje...

[ Denne Melding var redigert av: Cornel på 2002-10-17 22:40 ]

Lenke til kommentar

Ja.

Fjern reklamen, - drit i reklamen.

La oss heller betale for bruken, - la oss si en hundrings pr. pålogging. Det går sikkert bra ... :lol:

Si ifra alle som er enige med meg. Og de som likeldes mener hw.no sikkert kommer til å tjene på det. - Det er sikkert nesten ingen som er så immari kipe at de ikke vil betale en hundrings, - det er jo knapt to pils ute i Oslo ...

Lenke til kommentar

Btw betaler / sponser PCutstyr.no forumet med lite penger eller? går jo år og dag før sida kjem opp.

Greit nok at det sikkert er litt trøkk her og masse data(reklame bilder) som skal ut til kvar einskild bruker (ja, veit det ikkje er reklame i forumet) men det hjelper vel ikkje akkurat på båndbredda at dere må sende ut 2 tonn reklame dritt i timen?

Lenke til kommentar

Reklame må man ha for at de skal overleve. Dessuten er det data relatert reklame og det er jo litt bra ikke sant? Anyways eg syns at HW.NO burde starte en slags sms konkurranse hver uke der en liten premie som noe som koster rundt 500,-kr eller noe og hver sms koster f.eks 5,-kr? da kunne de beholdt resten til forumet.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-17 22:54, skrev normal:

vet ikke om du mente det seriøst men:

hvordan har du tenkt det skal gå med rekrutteringen til forumet hvis det koster 100kr for påloggingskonto?

Hadde i hvertfall blitt en del mer seriøse brukere her da :razz:

Lenke til kommentar

Neida.. La dem beholde reklamen sin.. Har ikke lagt merke til den noe særlig jeg..

Mye værre de teite bannerne på vg.no som tilogmed lager lyd.. forbanna irriterende når jeg hører på en mp3 eller no.. errr..

Men det med 100kr for å bli medlem er en dårlig ide.. mange flinke folk som svarer på våres dumme folk som kanskje ikke har små mye penger.. da blir vi "rike" sittende igjen med null hjelp.. Tenk litt over det.. litt overdrevet da, men..

Flott reklame på hw.no!! Slutt å klag.. dere får jo ihvertfall reklame for ting som de fleste her er intressert i! Er ikke bare reklame da, men en Opplysning!!

SLutt å syt og få dere en jobb!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...