Deadringer Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) men jeg føler ikke for å hamre løs (kan man si det når man er jente?) når det er på skikkelig sippemusikk. 6519043[/snapback] Sånn Enrique Iglesias og sånt er altså ikke helt din kopp te? edit: eg såg K I N G, i signaturen din, da var det fristande å gå sette seg i bilen, og høre K.I.N.G og the pentagram burns Det er i fra Satyricon jeg fikk ideen til signaturen så, det skjønner jeg da godt. Endret 19. juli 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
iMono Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 "Do ya wanna fuck? Yes, I wanna do. I wanna..." Den er så skjønn Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 men jeg føler ikke for å hamre løs (kan man si det når man er jente?) når det er på skikkelig sippemusikk. 6519043[/snapback] Sånn Enrique Iglesias og sånt er altså ikke helt din kopp te? Haha, nei, ikke akkurat Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 "Do ya wanna fuck? Yes, I wanna do. I wanna..." Den er så skjønn 6519114[/snapback] Den er søt. ATB - Two Worlds er også bra. Spesielt CD2. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 kom med Artist - Tittel =) Lenke til kommentar
iMono Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 kom med Artist - Tittel =) 6519155[/snapback] Byz - Do you wanna fuck Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Necro- Hoe blow Necro- Fuk u to the track Necro- All hotties eat the jizz Necro- One way or another Necro- Get on yor knees Put my notorious dick in-between your glorious titsWanna know a +Secret+ I'm suckin +Victoria's+ clit My tongue got you on some state of euphoria shit Fuck you with my warriors fist, is who a bitch? And screamin like a horror flick when I put my dick where the bitch's manure sits I slide through like shit And all you fuckin wenches that love to French kiss You love the drenching stench of men's piss Necro er syk Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Sixpence None the Richer - Kiss Me Frank & Nancy Sinatra - Something Stupid Jennifer Rush - The Power Of Love Righteous Brothers - Unchained Melody Bonnie Tyler - Total Eclipse of the Heart Glenn Medeiros - Nothing's Gonna Change My Love Bill Medley And Jennifer Warnes - The Time Of My Life Celine Dion - My heart will go on Toni Braxton - Unbreak My Heart Mariah Carey - When You Believe Marc Anthony - You Sang To Me Tracy Chapman - Can I Hold You Tonight Aerosmith- I Don't Want To Miss A Thing Bon jovi - Always Bryan Adams - Everything I Do, I Do It For You Meatloaf - I Would Do Anything For Love Mr. Big - To Be With You Richard Marx - I'll Be Right Here Waiting For You Lenke til kommentar
iMono Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Sixpence None the Richer - Kiss MeFrank & Nancy Sinatra - Something Stupid Jennifer Rush - The Power Of Love Righteous Brothers - Unchained Melody Bonnie Tyler - Total Eclipse of the Heart Glenn Medeiros - Nothing's Gonna Change My Love Bill Medley And Jennifer Warnes - The Time Of My Life Celine Dion - My heart will go on Toni Braxton - Unbreak My Heart Mariah Carey - When You Believe Marc Anthony - You Sang To Me Tracy Chapman - Can I Hold You Tonight Aerosmith- I Don't Want To Miss A Thing Bon jovi - Always Bryan Adams - Everything I Do, I Do It For You Meatloaf - I Would Do Anything For Love Mr. Big - To Be With You Richard Marx - I'll Be Right Here Waiting For You 6522496[/snapback] Mange av de du nevner handler om ULYKKELIG kjærlighet. Rart at folk hører på slikt når man er sammen med en dame Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Mange av de du nevner handler om ULYKKELIG kjærlighet. Rart at folk hører på slikt når man er sammen med en dame 6522681[/snapback] Jepp, men det er søtsuppe/ smeltesanger alle sammen. Jeg har bare gode erfaringer med dem Lenke til kommentar
iMono Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jepp, men det er søtsuppe/ smeltesanger alle sammen. Jeg har bare gode erfaringer med dem 6522695[/snapback] Flott at det funker for deg , men er bare litt ironisk Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Dropp musikk med tydelig vokal, hiv heller på noe lunken jazz. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Snakker vi prøve-å-ta-ei-jente-på-låret-for-første-gang-musikk her, eller snakker vi om pulemusikk? Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 skal passe til forskjellige situasjoner Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Dropp musikk med tydelig vokal, hiv heller på noe lunken jazz. 6524836[/snapback] Jazz fungerer bra til "de private oyeblikk", men ogsaa med vokal? Lisa Ekdahl f.eks. Endret 20. juli 2006 av AvieN Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 kom med navn og tittel Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Nøtteknekker'n - Små grå 6518782[/snapback] "Knekt værre nøtter før"? "Jeg vil inn... Ingenting kan stoppe meg..." Veit ikke helt om den passer, man får jo testa om den utvalgte har sans for humor da Endret 20. juli 2006 av robiwan Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Snakker vi prøve-å-ta-ei-jente-på-låret-for-første-gang-musikk her, eller snakker vi om pulemusikk? 6524919[/snapback] Jeg snakka pulemusikk. Old Mans Chil FTW Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Instrumental soul. Isaac Hayes er vel navnet man skal nevne her Blir det ikke puuuuunani da så blir det aldri det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå