Solefald Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) heisann! tenkte eg skulle få laga en tråd, der vi får samla opp litt sanger, som passer til jente\gutte besøk, og diverse koslige stunder. kem har vel ikkje vert i den situasjonen der dei har med en person heim på besøk, men finner ikkje noke musikk som passer til øyblikket. sliter litt med det eg vertfall, da det meste av min musikk samling består av black\goth\doom metal.. men eg liker veldig godt rolige sanger også.. har en fetisj for violin og piano. så kom med forslag, så limer eg inn sangane her oppe Helloween - In The Middle of a Heartbeat The 69 Eyes - The Chair The 69 Eyes - Stolen Season The 69 Eyes - Betty Blue The Cure - Just Like Heaven The Cure - Trust devin townsend - storm devin townsend - gaia devin townsend - life Sonata Arctica - Talullah Sonata Arctica - The wind beneath my wings Entwine - Closer (my love) Entwine - Grace Celine Dion - In his tuch Bryan Adams og Sarah McLachlan (Spirit soundtrack) -Don't let go Bryan Adams (Spirit soundtrack)Brothers under the sun Sarah McLachlan - Stupid Sinead O'Connor - Nothing compares Helene Bøksle Natta vi har Johnny Cash - Hurt Muse - Unintended James Blundt - Goodbye my lover James Blundt - Three Vise Men Flipyside - Happy Bithday Opus X - Loving you girl Cutting Crew - I just died in your arms tonight To/Die/For - I just died in your arms tonight Jeff Buckley - Hallelujah Dave Matthews Band - The Space Between Siddharta - Orion Lady Seal - Kiss from a Rose The Dillinger Escape plan - Unretrofied Korn - Word up In Flames - The quiet place Soilwork - The bringer Iron Maiden - Waisted years Fear Factory - invisible wounds Fear Factory - resurrection Endret 19. juli 2006 av Solefald Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Rolige sanger, eller? Her kommer hvertfall en blanding av mye rart. Litt nøytral musikk man bare kan la putle i bakgrunnen uten å egentlig høre på det! Prøvd å dele litt i grupper her. Kommer ikke på noen fler i farten In his tuch - Celine Dion Don't let go - Bryan Adams og Sarah McLachlan (Spirit soundtrack) Brothers under the sun - Bryan Adams (Spirit soundtrack) Stupid - Sarah McLachlan Nothing compares - Sinead O'Connor (Natta vi har - Helene Bøksle) Hurt - Johnny Cash Unintended - Muse Goodbye my lover - James Blun(d?)t Three Vise Men - James Blun(d?)t Happy Bithday - Flipyside (?) Loving you girl - Opus X I just died in your arms tonight - Cutting Crew Nøtteknekker'n - Små grå SOS - Rihanna Hips don't lie - Shakira La tortura - Shakira Unretrofied - The Dillinger Escape plan Word up - Korn The quiet place - In flames The bringer - Soilwork Heaven's a lie - Lacuna Coil Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 takk Juliess:P glimrande:P skriv Band først, så navn Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Thomas Dybdahl. Men hææ, shakira? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Sorry Men du fikk rettet det! EDIT: Tja, det finnes vel folk som liker Shakira også.. Jeg pleier å sette på musikkvideoen uten lyd, og så ta en annen sang over :!: Endret 19. juli 2006 av Juliess Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 går det også personlig så misliker eg shakira:P syns ho har ei fæl stemme:P Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Sufjan Stevens passer til koselige stunder. Sigur Ròs? Med koselige stunder antar jeg du mener rolige stunder. Enya er jo avslappende musikk. God bakgrunnsmusikk, hvertfall. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) kom med artist - navn =) edit: leif Endret 19. juli 2006 av Solefald Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 The Dillinger Escape plan - Unretrofied 6518668[/snapback] Jasså? --- A) Dette hører vel hjemme i musikkdelen av forumet? B) Jeff Buckley - Hallelujah Dave Matthews Band - The Space Between Siddharta - Orion Lady Seal - Kiss from a Rose Tror forresten du kommer til å finne mye bra om du søker på "koselig musikk" og lignende i musikkforumet. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hips don't lie - Shakira 6518782[/snapback] Se for deg takten under akten. Det rima Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 6518668[/snapback] --- A) Dette hører vel hjemme i musikkdelen av forumet? 6518886[/snapback] tar sendt en PM til moderator, for å få den flytta =) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Jethro Tull har mye kosemusikk som kan skape ganske fin stemning Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hips don't lie - Shakira 6518782[/snapback] Se for deg takten under akten. Det rima 6518912[/snapback] `*ler så sjokomelken spruter* LarsP: Noe i veien med Dillinger Escape Plan? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 LarsP: Noe i veien med Dillinger Escape Plan? 6518984[/snapback] Han har nok bestemt seg for at metalcore ikke helt passer til "de private øyeblikk" da. Skjønner dog ikke helt hvorfor, jeg har hørt på Killswitch mange ganger mens jeg har kost med dama jeg. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 LarsP: Noe i veien med Dillinger Escape Plan? 6518984[/snapback] Han har nok bestemt seg for at metalcore ikke helt passer til "de private øyeblikk" da. Skjønner dog ikke helt hvorfor, jeg har hørt på Killswitch mange ganger mens jeg har kost med dama jeg. 6519005[/snapback] Sensurer meg om det er for sterk kost - men det blir da kjedelig med bare kosesex i lengden? Nei, tilbake til topic, beklager Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 LarsP: Noe i veien med Dillinger Escape Plan? 6518984[/snapback] Nei, for all del. De er et av mine favorittband, men synes ikke akkurat de kvalifiserer til kosemusikk (selv ikke den heller rolige Unretrofied). Om det er "sexmusikk" du er ute etter så kommer du ikke utenom Isaac Hayes/Barry White. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 men det blir da kjedelig med bare kosesex i lengden? 6519017[/snapback] Kosesex, hanky panky, har hørt på metal all the way Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 men det blir da kjedelig med bare kosesex i lengden? 6519017[/snapback] Kosesex, hanky panky, har hørt på metal all the way 6519036[/snapback] Den veien ja - men jeg føler ikke for å hamre løs (kan man si det når man er jente?) når det er på skikkelig sippemusikk. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 kom med navn på sanger:P huff..eg såg K I N G, i signaturen din, da var det fristande å gå sette seg i bilen, og høre K.I.N.G og the pentagram burns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå