Nitrius Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Når jeg logger på windows live messenger, får jeg en slik gul "notice" i toppen av kontakt listen min som sier: På grunn av et tilkoblingsproblem kan det hende at endringene du gjør, ikke vil bli gjeldende på andre datamaskiner du bruker Klikker jeg på denne meldingen blir jeg sendt hit: Link Drar jeg musepekeren over wlm ikonet på oppgavelinja står det "tilkoblingsfeil" Har aldri vært slik før, dette har plutselig dukket opp. Edit: Vet ikke om dette har noe betydning i det hele tatt for alt virker normalt bortsett fra at pålogging tar litt lengre tid. Endret 19. juli 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Det står tilkoblingsfeil hos meg og når eg holder over ikonet.... Men eg har ikkje den gule meldinga, så lenge da virker er eg fornøyd EDIT: Innlegg nummer 100 Endret 19. juli 2006 av BigJaffa Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Det er drøssevis av tråder om dette problemet. MSN er som vanlig på bærtur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå