Gå til innhold

Dagen i dag

gnocci

Anbefalte innlegg

Hvordan fortonet verden seg for deg da du våknet og sto opp idag?

For meg fortonet det seg som et lite mareritt. Ble vekket (på fridagen min, jobber ikke på båten på onsdager) av lyden av en vannflaske som ble kastet hit og dit på stua. Greit, hunden er våken, det er jo kjekt, var tanken, jeg dro på meg litt klær før jeg gikk ut på stua for å ta henne med ut på en tur. Det jeg ser er;

hundetiss, en vill hund med en 5-liters vannflaske i kjeften (det skal fysisk sett ikke være mulig), platen som dekker over døra til kottet så hunden ikke kan gå inn der er pent og pyntlig slengt i bakken, katten sitter midt på stuegulvet og lurer på hvorfor all kattebæsjen, som egentlig skulle vært i kassa hans i kottet bak platen, er utover hele stuegulvet.

Artig.

Noen ganger får bikkja noen raptuser om natta, hun er fremdeles veldig ung.

post-104334-1153308012_thumb.jpg

Akkurat nå;

hele familien samlet i senga, samboeren stryker meg på magen, katten ligger på låret mitt og hunden slikker meg på knærne.

Hvordan har din dag vært frem til nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sto opp med vondt i hele kroppen(skating tar på :p). Men nå er det bare bra, venter på at et par kompiser skal våkne så blir det en runde på skateboardet oppi parken. Slik er alle mine dager, så da slipper jeg å poste i denne threaden igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...