Gå til innhold

Hjelp til valg av kabinett

Anbefalte innlegg

Pc'n jeg har tenkt å bestille er så si klar, men klarer ikke bestemme meg for kabinett..

Delene er følgende:

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=29046

Er ute etter et fint, psu lkøst og Utrolig kjølig kabinett, Ikke no "Fjortisfaktor kabinett".

ATX, Midi... Noen som har noen anbefalinger å komme med? Å jo, helst ikke over 1500 Nok.

På forhånd takk for hjelpen :)

Endret av speed91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker, 80x80 vifte da eller?

Noen viftekontrollpanel/vifte anbefalinger?:p

Har somregel aldri gjort no annet en å få det ferdig med kontrollpanel og vifter, men kan det å sette opp panel og ekstravifter sånn delvis ;)

btw takk for flott og rask hjelp :love:

Endret av speed91
Lenke til kommentar

Ok. Hvis du planlegger å kjøpe en PC du kan oppgradere etterhvert burde du mye heller velge AM2-sokkel, fremfor 939 (som AMD holder på å kvitte seg med i disse dager) - hvis du absolutt vil ha AMD, da. Ellers viser jo de fleste testene som er gjort i det siste at Core 2 Duo fra Intel vil gi deg MYE mer "bang for the buck". Kikk litt rundt på forumene her på hardware.no, så vil du se :)

Endret av Caze
Lenke til kommentar

nå er handlekurven oppdatert, tok en stund å finne et HK som var kombatibelt med grafikkortet og AM2 i tillegg. men gikk seg til til slutt.:)

Enste problemet nå er å finne en god ddr2 ram til det hele

Endret av speed91
Lenke til kommentar

Skal gi deg en nydlig kombinasjon jeg .....

Ikke er den så alt for dyr heller :D

-Cooler Master Stacker

-Cooler Master Musketeer| Det er en link musketeer2 så kjøp musketeer(1)

Hvis noen skulle prøve å overbevise deg om en annen PSU så si plankt nei ...

Har den samme som du skal kjøpe og den funker fett, bare husk å montere den med den plast rammen som følger med :thumbup:

Husk at du burdte ta bort den som PSUen er i som er nagla fast med små nagler. Husk hvor glad vi alle er i dremelen våres :love:

Vindu er også lett og skjere ut til dette kabinettet ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...