[dR]MiljO Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 hei. Har dette kabinette http://www.microplex.no/product.aspx?pid=SBCATR1BB&mcat=c141 så bruker jeg ikke alle vifteplassene, men er det noe jeg kan "sette" der viftene skulle vært så det hadde sett litt fetere ut. er litt stygt når det er vifter der, men de går ikke rundt.. er ikke kult med bare et hull heller. Kommer mye støv inn da Noen forslag Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Noen fete vifterister fra microplex kanskje ? Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 sett ei vifte der med leds Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Hva med å lime/bolte fast noe netting der da? Endret 19. juli 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Noe som klikka Endret 19. juli 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
the_dragon_ts Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 hmmm.. har samme kabinettet da gjør som jeg har gjort kutt ut alt det mønster greiene i sia å smekk inn ei ny plexi plate.. visst det er viftene i sia du tenker på da visst ikke kan du jo bytte ut viftene m noe grill f.eks sånn racing netting/grill som brukes på biler.. er jo også å finne i mini-griller :!: billige er d å da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå