Gå til innhold

Problem med registrering på moo.no


Anbefalte innlegg

hei! Nå vil jeg ha en nettside på moo.no og jeg har fylt ut e-mail, brukernav, passord og alt mulig annet bortsett fra en ting.... Hvilken url som websiden (brukernavnet) skal føre til. Dette her skjønner jeg ikke... Jeg skjønner ikke hva det er.. Hva skal jeg skrive der? Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må lage siden din på feks freewebs.com. Der får du et brukernavn, og adressen blir http://www.freewebs.com/brukernavn/ Denne adressen legger du inn på moo, slik at når folk skriver navnet.moo.no i adresselinja på browseren, redirectes de til freewebs-adressen. Moo er ikke et web-hotell eller en server du kan legge sidene på, så du kan ikke lagre noe der. Er du ute etter et gratis web-hotell med kort navn, kan du bruke www.frac.dk :) Da får siden din navnet www.navnet.frac.dk

Lenke til kommentar
aha... Det var jo litt smart hvis man vil reklamere på en eller annen måte for nettsiden sin... :hmm:

6519182[/snapback]

 

 

Nei. Alt som skjer er at du får en kortere adresse som derfor er lettere å huske/ skrive inn for dine medmennesker. Moo er ikke noe register over hjemmesider som gir noen form for reklame, men et redirectingssystem (ok dårlig norsk). Når man skriver www.navn.moo.no i adressefeltet, omdirigeres den til www.freewebs.com/brukernavn.

Lenke til kommentar

Nei, men det jeg mante var at man kunne lage et nytt domenenavn som linket til en ordentlig nettside. Reklame blir vel ikke helt det riktige ordet å si, men uansett er det jo som du sa en grei måte å linke til sider som har et domenenavn som er vanskelig å huske...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...