AP-bastion Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Hvem har sagt at eg ikke liker norge? Er masse galt med norge, men også masse godt. Hvorvidt jeg vil flytte eller bli i dette landet er helt og holdent opp til meg å bestemme. Eg er lei grådige, egoistiske rasister som ikke ser lengre enn sin egen navle. Ja har jobbet i en ideel organisasjon. Jeg griner ikke, jeg forandrer Norge. Vi skal forandre dette landet! 6533876[/snapback] Synes det er du som virker grådig og egoistisk jeg, "..jeg vil forandre på landet og få det på MIN måte" liksom 6534269[/snapback] Vel, nå sa magicus ikke på sin måte. Men, tror nok han/hun mente at vi kan gjøre noe, å få vekk rasisme. Det er nok ikke bare magicus' mål, men et stort fellesmål. Som forhåpentligvis, kommer til å bli nådd. Nå tror jeg ikke det høres så spesielt, "grådig og egoistisk" ut, men, tvertom, realistisk! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Rasisme og rasisme fru blom, synes ikke det er så rart at noen stiller spørsmål ved hvorfor det skal flomme sånn inn med Arabere og muslimer her til landet Rase betyr ikke noe, men Araberne er ofte støyende, frekke, kravstore og ofte kriminelle og snuskete. Det er også en realitet.. Og når får altså ikke uskyldige, nyttige Norske websider være i fred for dem heller Lenke til kommentar
magicus Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Rasisme og rasisme fru blom, synes ikke det er så rart at noen stiller spørsmål ved hvorfor det skal flomme sånn inn med Arabere og muslimer her til landet Rase betyr ikke noe, men Araberne er ofte støyende, frekke, kravstore og ofte kriminelle og snuskete. Det er også en realitet.. Og når får altså ikke uskyldige, nyttige Norske websider være i fred for dem heller 6534628[/snapback] Du generaliserer og putter alle araberne i en gruppe. Fleste arabere er ikke frekke eller kriminelle, men du putter alle i en gruppe utifra fordommene dine. Det er det samme som om eg skulle si at nordmenn er frekke, ekle, lite sosial, kald, grådig, kynisk, rasistisk og rett og slett dumme. Det er en generalisering som langt ifra dekker nordmenn og ihvertfall ikke majoriteten av nordmenn. Det eneste en slik påstånd gjør er å vise fordommmene og hatet forfatteren har mot andre folkeslag og kulturer. Når eg går ut på byn og drikker litt så er det nordmenn som oppfører seg som noen tullebukker ikke de 4-5 mørkhudede eg ser. Skal du kaste noen ut av landet så kast tullebukkene ut, men la de fredfulle innvandrerne være. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 groenn sier vell strengtatt att innvandrere er overrepresentert innenfor de områdene han nevner, ingenting og at alle er sånn. Bør vell helst skille mellom realiteter og generalisering Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Liker muslimer, pakistanere, afrikanere etc som oftest bedre enn nordmenn. Er interessant å høre om andres kultur og meninger. Ja til flere innvandrere. Er lei potet-nisse-nordmenn. Ha en god dag 6519403[/snapback] Jeg vil det motsatte av deg. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Hvem har sagt at eg ikke liker norge? Er masse galt med norge, men også masse godt. Hvorvidt jeg vil flytte eller bli i dette landet er helt og holdent opp til meg å bestemme. Eg er lei grådige, egoistiske rasister som ikke ser lengre enn sin egen navle. Ja har jobbet i en ideel organisasjon. Jeg griner ikke, jeg forandrer Norge. Vi skal forandre dette landet! 6533876[/snapback] Nei vi skal ikke forandre noe som er bra nok fra før. Hvorfor skal du få det som du vil? Hvis du vil lære om kultur, trenger du vel strengt talt kun en person fra hver kultur, og det har vi i norge per dags dato. Belive you me. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Rasisme og rasisme fru blom, synes ikke det er så rart at noen stiller spørsmål ved hvorfor det skal flomme sånn inn med Arabere og muslimer her til landet Rase betyr ikke noe, men Araberne er ofte støyende, frekke, kravstore og ofte kriminelle og snuskete. Det er også en realitet.. Og når får altså ikke uskyldige, nyttige Norske websider være i fred for dem heller 6534628[/snapback] Støttes 100% Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Araberne er ofte støyende, frekke, kravstore og ofte kriminelle og snuskete. Hva legger du i ofte? Er det personlige erfaringer som har gitt deg dette synet på arabere? Jeg har møtt mange kriminelle i livet mitt, men ikke en kriminell araber. Har jobbet i butikk i 4år og tatt uendelig mange i tyveri, men antall arabere kan telles på 2fingre, gamle damer derimot.. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 ]Når eg går ut på byn og drikker litt så er det nordmenn som oppfører seg som noen tullebukker ikke de 4-5 mørkhudede eg ser. Skal du kaste noen ut av landet så kast tullebukkene ut, men la de fredfulle innvandrerne være. 6534857[/snapback] Du er heldig. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 ]Når eg går ut på byn og drikker litt så er det nordmenn som oppfører seg som noen tullebukker ikke de 4-5 mørkhudede eg ser. Skal du kaste noen ut av landet så kast tullebukkene ut, men la de fredfulle innvandrerne være. 6534857[/snapback] Du er heldig. 6536508[/snapback] Heldig er bare fornavnet. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Araberne er ofte støyende, frekke, kravstore og ofte kriminelle og snuskete. Hva legger du i ofte? Er det personlige erfaringer som har gitt deg dette synet på arabere? Jeg har møtt mange kriminelle i livet mitt, men ikke en kriminell araber. Har jobbet i butikk i 4år og tatt uendelig mange i tyveri, men antall arabere kan telles på 2fingre, gamle damer derimot.. 6536476[/snapback] Hvor stor prosentandel arabere har du i nabolaget? Statistikken din er jo notorisk ubrukelig. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Statistikk og statistikk.. Jeg nevnte bare mine personlige erfaringer. Men det er mange arabere her, hvis det har noe som helst og si. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 Araberne er ofte støyende, frekke, kravstore og ofte kriminelle og snuskete. Hva legger du i ofte? Er det personlige erfaringer som har gitt deg dette synet på arabere? Jeg har møtt mange kriminelle i livet mitt, men ikke en kriminell araber. Har jobbet i butikk i 4år og tatt uendelig mange i tyveri, men antall arabere kan telles på 2fingre, gamle damer derimot.. 6536476[/snapback] Andelen av kriminalitet som utlendinger fra disse landene står for, får vi stadig bekreftet gjennom aviser og nyheter. Det andre er tildels min egen erfaring ja. Er nå og da i Oslo, og det slår meg hvor høyrøstede og ståkete araberne er rundt på gaten osv. Det er veldig mange av dem også der borte da, de er jo overalt. Ble forresten selv trakkasert og nesten angrepet av en Somailer der borte for 2 uker siden. Det var i en park der jeg bare hadde satt meg ned for å hvile litt. Fikk roet ham ned, men han drev og kom tilbake etter meg hele tiden, så jeg fant det best å gå derifra. Han virket ganske dopa da, og var vel riktignok Afrikaner, men likevel (sa han hvertfall, han ville ha det til at jeg også skulle vært fra Somaila) Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Er det noe galt i å være høyrøstet da? Har du vært i Bergen? Herlige folk. Og episoden du trakk frem med en somalier hørtes ikke særlig skummel ut, junkiser er greie folk de og. Forøvrig mener jeg også at det er galt å mene noe om en stor gruppe mennesker utifra hva du leser i tabloidene. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 Er det noe galt i å være høyrøstet da? Har du vært i Bergen? Herlige folk. Og episoden du trakk frem med en somalier hørtes ikke særlig skummel ut, junkiser er greie folk de og.Forøvrig mener jeg også at det er galt å mene noe om en stor gruppe mennesker utifra hva du leser i tabloidene. 6537296[/snapback] Jaha, tror jeg ser tegninga; du er vel sånn kvinne som har sansen for bråkete, tølpete drittsekkmenn, sånn som junkier og frekke utlendinger som ser sexie ut for deg .. Nei har ikke kjemmet alle over en kam, det går an å se om man leser litt etter. Klart det fins tølpete nordmenn også, men de hører tross alt til her. Det spørsmålet jeg stiller er altså hvorfor det skal til de grader så mange Arabere o.l. inn her i landet. (De svakeste som hadde hatt mest behov, kommer seg sannsynligvis nesten aldri hit) Lenke til kommentar
AP-bastion Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Rasisme og rasisme fru blom, synes ikke det er så rart at noen stiller spørsmål ved hvorfor det skal flomme sånn inn med Arabere og muslimer her til landet Rase betyr ikke noe, men Araberne er ofte støyende, frekke, kravstore og ofte kriminelle og snuskete. Det er også en realitet.. Og når får altså ikke uskyldige, nyttige Norske websider være i fred for dem heller 6534628[/snapback] For DEM?! Du er virkelig fordomsfull. Å feie alle under samme kam, er noe du virkelig kan. Alle arabere burde ikke bli stilt til ansvar for det noen har gjort. Skal plutselig alle nordmenn da straffes for de norske soldatene har drept av sivile i Irak og Afghanistan? Og skal alle arabere her i Norge og i resten av Verden straffes for det noen få arabere gjorde her? Nei. Hvis du tenker sånn, så blir jo alt snudd på hodet! Lenke til kommentar
AP-bastion Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Jaha, tror jeg ser tegninga; du er vel sånn kvinne som har sansen for bråkete, tølpete drittsekkmenn, sånn som junkier og frekke utlendinger som ser sexie ut for deg .. Unnskyld meg for at jeg ler av denne! :!: Virker litt som om du kan lese av alle at de er for ditt og datt. Utlendinger er ikke alltid sånn, men blir gjerne det, hvis man forestiller seg det. Nei har ikke kjemmet alle over en kam, det går an å se om man leser litt etter. Klart det fins tølpete nordmenn også, men de hører tross alt til her. Det spørsmålet jeg stiller er altså hvorfor det skal til de grader så mange Arabere o.l. inn her i landet. (De svakeste som hadde hatt mest behov, kommer seg sannsynligvis nesten aldri hit) Hører til her? Njaa, nå bodde jo faktisk det en befolkning før oss her da. De ble jo undertrykt av oss og dyttet vekk. Vi har jo ikke vært den "enestående" - befolkningen vi heller. Men hvorfor er det så farlig om det kommer innvandrere hit? Er jo ikke noe fasit svar på hvor man bestemt skal være her i Verden. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Jaha, tror jeg ser tegninga; du er vel sånn kvinne som har sansen for bråkete, tølpete drittsekkmenn, sånn som junkier og frekke utlendinger som ser sexie ut for deg .. Eeh, jaha. Er jeg så femi? :!: Nei, jeg er altså gutt, og har ikke noen fetish for hverken junkies eller frekke utlendinger. Lenke til kommentar
T@ngoTerje Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Eeh, jaha. Er jeg så femi? :!: Nei, jeg er altså gutt, og har ikke noen fetish for hverken junkies eller frekke utlendinger. 6538040[/snapback] lurer på hva man kaller en fetish for frekke utlendinger..... ? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 De har cracked serveren min også Bruker Hostean, så de sier vel litt. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg