Gå til innhold

Innvaderes av Muslimer overalt..?


Anbefalte innlegg

Jeg tar bare for meg hvordan det er i Kr.sand, her brukte politiet store resurser på å slå ned på nazismen. Det hjalp, så nå har ikke utlending gjengene noen motstandere og får herje villt :\

 

Jeg kan ikke tro at politiet er så jævlig dum...jeg tror nok at de har bedre oversikt enn meg og deg. Det du sier er bare noe du tror eller føler. Men jeg skulle ønske staten ga mer penger til politiet slik at de kan ha flere folk ute på byen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Folk bør dømmes på person til person basis. Jeg vil ikke bli stemplet med de fordommer folk har mot nordmenn, og jeg tipper mange muslimer føler det samme.

 

Det er veldig lite nyttig å dømme et helt folkeslag

 

Ha en flott dag :)

6559198[/snapback]

 

Det er klart, men det er ikke det det er snakk om kan du si. Om det var veldig mange Nordmenn og mange fler enn det er var kriminelle osv relativt sett , og de "invaderte" et eller annet Arabisk land, ville de også snakket om "Nordmenn" eller "Kristne" når de skulle fokusere problemet.

 

På hvilken annen måte skulle de gjøre det? Det blir håpløst å plukke ut og snakke om enkeltpersoner i sånne debatter. Alle med litt vett, skjønner jo likevel at ikke alle er like

Lenke til kommentar
Liker muslimer, pakistanere, afrikanere etc som oftest bedre enn nordmenn. Er interessant å høre om andres kultur og meninger. Ja til flere innvandrere. Er lei potet-nisse-nordmenn.

Ha en god dag

6519403[/snapback]

 

Liker ikke muslimer, pakistanere, afrikanere etc. Er meg fullstendig uinteresant å høre om deres kultur og meninger. Nei til flere invandrere. Er lei kriminelle, uvitende svartskaller.

Ha en god dag

6553699[/snapback]

 

Så fint at vi har høy-rasister her! Fy søren, dette går over grensa. Begynner å lure hva slags diskusjonsside dette er!

 

Tenkte brukere her hadde litt vett, men dette motsier jo alt! Synd at slike poster ikke blir slettet...

 

Kanskje det er bare jeg som mener at slike poster børe sensureres, men dette er iallefall hva jeg mener!

Lenke til kommentar

Det blir kultur "klæsj" i Norge om noen år. Integrering funker ikke. Alle kan ikke leve slik som dem vil, det går bare ikke. Og jeg har ikke tenkt å gå over til å leve som en muslim. Skal dem komme til Norge får dem da for faen meg bli Norsk!!

Lenke til kommentar

For det første groenn: det heter ikke verkstedguiden.net... det heter verkstedguiden.no -.-

 

(Selv om kanskje ikke det var poenget)

 

For det andre citric: tror du burde roe ned utsagnene litt... du må passe deg nå, sånn at du ikke får en muslim eller to på nakken...

 

sånn som dominizer sa: det er veldig lite nyttig å dømme et helt folkeslag

Endret av q_w_e_r_t_y
Lenke til kommentar
Liker muslimer, pakistanere, afrikanere etc som oftest bedre enn nordmenn. Er interessant å høre om andres kultur og meninger. Ja til flere innvandrere. Er lei potet-nisse-nordmenn.

Ha en god dag

6519403[/snapback]

 

Liker ikke muslimer, pakistanere, afrikanere etc. Er meg fullstendig uinteresant å høre om deres kultur og meninger. Nei til flere invandrere. Er lei kriminelle, uvitende svartskaller.

Ha en god dag

6553699[/snapback]

 

Så fint at vi har høy-rasister her! Fy søren, dette går over grensa. Begynner å lure hva slags diskusjonsside dette er!

 

Tenkte brukere her hadde litt vett, men dette motsier jo alt! Synd at slike poster ikke blir slettet...

 

Kanskje det er bare jeg som mener at slike poster børe sensureres, men dette er iallefall hva jeg mener!

6576001[/snapback]

 

Vet du hva rasisme er? Hvorfor vil du sensurere andres meninger?

Lenke til kommentar
For det første groenn: det heter ikke verkstedguiden.net... det heter verkstedguiden.no -.-

 

(Selv om kanskje ikke det var poenget)

 

For det andre citric: tror du burde roe ned utsagnene litt... du må passe deg nå, sånn at du ikke får en muslim eller to på nakken...

 

sånn som dominizer sa: det er veldig lite nyttig å dømme et helt folkeslag

6577387[/snapback]

 

Det er jo to forskjellige sider eller verkstedguider da. Verkstedguiden.net var også opprinnelig en søkeside på verksteder, men ikke samme som verkstedguiden.no...hvis jeg har forstått det rett

 

Religion er vel ikke ensbetydende folkeslag, og det var bare et spørsmål, ikke noen "dom" :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...