Gå til innhold

Innvaderes av Muslimer overalt..?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Liker muslimer, pakistanere, afrikanere etc som oftest bedre enn nordmenn. Er interessant å høre om andres kultur og meninger. Ja til flere innvandrere. Er lei potet-nisse-nordmenn.

Ha en god dag

6519403[/snapback]

Jaa.. det er en diskusjon for seg da, men hvordan har de hacket seg inn på denne siden...eller hva som har skjedd? Om man ser på "catched" ser man hvorda de har innfiltrert seg med den opprinnelige siden

Lenke til kommentar
Liker muslimer, pakistanere, afrikanere etc som oftest bedre enn nordmenn. Er interessant å høre om andres kultur og meninger. Ja til flere innvandrere. Er lei potet-nisse-nordmenn.

Ha en god dag

6519403[/snapback]

Flytt soerover da vel. :)

Lenke til kommentar

Ha en god dag

6519403[/snapback]

6519592[/snapback]

Eller du kan flytte nordover. Kanskje nordpolen frister.

Selvfølgelig flytter eg ingen steder. Studiestøtten og evnt.sosialstønad er for god til at eg stikker.

Vi må åpne grensene og la Norge ta en større del i den internasjonale verden. Vi har så mye å lære!

Lenke til kommentar

Ha en god dag

6519403[/snapback]

6519592[/snapback]

Eller du kan flytte nordover. Kanskje nordpolen frister.

Selvfølgelig flytter eg ingen steder. Studiestøtten og evnt.sosialstønad er for god til at eg stikker.

Vi må åpne grensene og la Norge ta en større del i den internasjonale verden. Vi har så mye å lære!

6519629[/snapback]

Haha. Du vil leve i Norge uten nordmenn. Rasisme. :p

Lenke til kommentar

Pricks: Min webside ble hacket av de samme folka (sammen med en hel haug med sider fra Hostean.no, skal man tro mailen jeg fikk tilsendt etterpå). Ikke nok med at den er Internet Explorer-vennlig, hele dritten er skrevet i FrontPage.

Forbannet være disse gutta som tror det er kult å leke nettprofet.

Lenke til kommentar
Ja til flere innvandrere. Er lei potet-nisse-nordmenn. Ha en god dag

Forskjell på innvandrere og muslimske femtekolonister da. Og hvis du er så lite glad i landet ditt må du gjerne flytte. Personlig er jeg er lei av overpvilegierte, venstreradikale kulturrealtivister som ikke vet hvor godt de har det. Ta dere jobb i en ideell organisasjon og gjør litt nytte for dere i andre og tredje verden i et års tid istedet for å bare sitte og grine om hvor fælt det er i norge :thumbup:

Lenke til kommentar

Forskjell på innvandrere og muslimske femtekolonister da. Og hvis du er så lite glad i landet ditt må du gjerne flytte. Personlig er jeg er lei av overpvilegierte, venstreradikale kulturrealtivister som ikke vet hvor godt de har det. Ta dere jobb i en ideell organisasjon og gjør litt nytte for dere i andre og tredje verden i et års tid istedet for å bare sitte og grine om hvor fælt det er i norge :thumbup:

6526321[/snapback]

TAKK! :love:

Lenke til kommentar

6526321[/snapback]

Hvem har sagt at eg ikke liker norge? Er masse galt med norge, men også masse godt. Hvorvidt jeg vil flytte eller bli i dette landet er helt og holdent opp til meg å bestemme. Eg er lei grådige, egoistiske rasister som ikke ser lengre enn sin egen navle. Ja har jobbet i en ideel organisasjon.

Jeg griner ikke, jeg forandrer Norge. Vi skal forandre dette landet!

Lenke til kommentar

Hvem har sagt at eg ikke liker norge? Er masse galt med norge, men også masse godt. Hvorvidt jeg vil flytte eller bli i dette landet er helt og holdent opp til meg å bestemme. Eg er lei grådige, egoistiske rasister som ikke ser lengre enn sin egen navle. Ja har jobbet i en ideel organisasjon.

Jeg griner ikke, jeg forandrer Norge. Vi skal forandre dette landet!

6533876[/snapback]

Synes det er du som virker grådig og egoistisk jeg, "..jeg vil forandre på landet og få det på MIN måte" liksom :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...