Delvis Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Skulle søke etter et bilverksted, og fikk opp denne linken: Verkstedguiden.net Hva i all.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 hehehe..Mullah Krekar har lært seg å bruke PC Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Catchy sang, kan digge den! Lenke til kommentar
magicus Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Liker muslimer, pakistanere, afrikanere etc som oftest bedre enn nordmenn. Er interessant å høre om andres kultur og meninger. Ja til flere innvandrere. Er lei potet-nisse-nordmenn. Ha en god dag Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Liker muslimer, pakistanere, afrikanere etc som oftest bedre enn nordmenn. Er interessant å høre om andres kultur og meninger. Ja til flere innvandrere. Er lei potet-nisse-nordmenn. Ha en god dag 6519403[/snapback] Jaa.. det er en diskusjon for seg da, men hvordan har de hacket seg inn på denne siden...eller hva som har skjedd? Om man ser på "catched" ser man hvorda de har innfiltrert seg med den opprinnelige siden Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Liker muslimer, pakistanere, afrikanere etc som oftest bedre enn nordmenn. Er interessant å høre om andres kultur og meninger. Ja til flere innvandrere. Er lei potet-nisse-nordmenn. Ha en god dag 6519403[/snapback] Flytt soerover da vel. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Liker muslimer, pakistanere, afrikanere etc som oftest bedre enn nordmenn. Er interessant å høre om andres kultur og meninger. Ja til flere innvandrere. Er lei potet-nisse-nordmenn. Ha en god dag 6519403[/snapback] Flytt soerover da vel. 6519592[/snapback] Eller du kan flytte nordover. Kanskje nordpolen frister. Selvfølgelig flytter eg ingen steder. Studiestøtten og evnt.sosialstønad er for god til at eg stikker. Vi må åpne grensene og la Norge ta en større del i den internasjonale verden. Vi har så mye å lære! Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg liker deg magicus Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Liker muslimer, pakistanere, afrikanere etc som oftest bedre enn nordmenn. Er interessant å høre om andres kultur og meninger. Ja til flere innvandrere. Er lei potet-nisse-nordmenn. Ha en god dag 6519403[/snapback] Flytt soerover da vel. 6519592[/snapback] Eller du kan flytte nordover. Kanskje nordpolen frister. Selvfølgelig flytter eg ingen steder. Studiestøtten og evnt.sosialstønad er for god til at eg stikker. Vi må åpne grensene og la Norge ta en større del i den internasjonale verden. Vi har så mye å lære! 6519629[/snapback] Haha. Du vil leve i Norge uten nordmenn. Rasisme. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg fulgte linken til voice chat - http://66.252.1.214/tdall/ - og prøvde å logge inn som "AllahIsPig", men det fungerer visst ikke i Opera Muslimene benytter seg tydeligvis av vantro-teknologi (Internet Explorer fra det Amerikanske ("Store Satan") firmaet Microsoft). Ironisk? Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Pricks: Min webside ble hacket av de samme folka (sammen med en hel haug med sider fra Hostean.no, skal man tro mailen jeg fikk tilsendt etterpå). Ikke nok med at den er Internet Explorer-vennlig, hele dritten er skrevet i FrontPage. Forbannet være disse gutta som tror det er kult å leke nettprofet. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Ja til flere innvandrere. Er lei potet-nisse-nordmenn. Ha en god dag Forskjell på innvandrere og muslimske femtekolonister da. Og hvis du er så lite glad i landet ditt må du gjerne flytte. Personlig er jeg er lei av overpvilegierte, venstreradikale kulturrealtivister som ikke vet hvor godt de har det. Ta dere jobb i en ideell organisasjon og gjør litt nytte for dere i andre og tredje verden i et års tid istedet for å bare sitte og grine om hvor fælt det er i norge Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hvorfor hacke verkstedsguiden da? hehe Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hvorfor hacke verkstedsguiden da? hehe 6526340[/snapback] Lite IQ Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Ja til flere innvandrere. Er lei potet-nisse-nordmenn. Ha en god dag Forskjell på innvandrere og muslimske femtekolonister da. Og hvis du er så lite glad i landet ditt må du gjerne flytte. Personlig er jeg er lei av overpvilegierte, venstreradikale kulturrealtivister som ikke vet hvor godt de har det. Ta dere jobb i en ideell organisasjon og gjør litt nytte for dere i andre og tredje verden i et års tid istedet for å bare sitte og grine om hvor fælt det er i norge 6526321[/snapback] TAKK! Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 hva som er så smart ved å la verden forfalle og alle skal inn i norge? skal vi ta dyrene på de verste slakteriene også inn i Norge på asyl. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Ja til flere innvandrere. Er lei potet-nisse-nordmenn. Ha en god dag Forskjell på innvandrere og muslimske femtekolonister da. Og hvis du er så lite glad i landet ditt må du gjerne flytte. Personlig er jeg er lei av overpvilegierte, venstreradikale kulturrealtivister som ikke vet hvor godt de har det. Ta dere jobb i en ideell organisasjon og gjør litt nytte for dere i andre og tredje verden i et års tid istedet for å bare sitte og grine om hvor fælt det er i norge 6526321[/snapback] Hvem har sagt at eg ikke liker norge? Er masse galt med norge, men også masse godt. Hvorvidt jeg vil flytte eller bli i dette landet er helt og holdent opp til meg å bestemme. Eg er lei grådige, egoistiske rasister som ikke ser lengre enn sin egen navle. Ja har jobbet i en ideel organisasjon. Jeg griner ikke, jeg forandrer Norge. Vi skal forandre dette landet! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Hvem har sagt at eg ikke liker norge? Er masse galt med norge, men også masse godt. Hvorvidt jeg vil flytte eller bli i dette landet er helt og holdent opp til meg å bestemme. Eg er lei grådige, egoistiske rasister som ikke ser lengre enn sin egen navle. Ja har jobbet i en ideel organisasjon. Jeg griner ikke, jeg forandrer Norge. Vi skal forandre dette landet! 6533876[/snapback] Synes det er du som virker grådig og egoistisk jeg, "..jeg vil forandre på landet og få det på MIN måte" liksom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg