Gå til innhold

Forhold til ketchup

Anbefalte innlegg

Det er få ting her i denne verden jeg ikke takler å spise. Ketchup er stort sett det eneste. Ketcup er virkelig det verste jeg vet. Bare det å se en ketcupflaske gir meg grøsninger. Finnes det noen her som har det som meg?

Chillinøtter har jeg forresten også et problem med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

klart ren ketchup hvis du lukter på det fra en idun flaske eller spiser det rent så kan det være kvalmt. har en dårlig erfaring fra du var liten, evt drakk 0.5 dl sprit spiste 1 kilo pommes fritse med 1 hel idun tube ketchup i.

liker du ikke idun, prøver du med heinz.

Lenke til kommentar

dere som ikke liker ketchup spiser dere pizza uten tomatsaus, spagetti uten tomat saus osv. ketchup er tomatpure, sukker og eddik. det smaker kraftigere og en skal bruke mindre av det på, blir som en saus. skal en lage et innlegg fordi noen ikke liker ditt og datt? folk liker ketchup, folk liker tomat. er ikke snegler og insekter det er snakk om som er en delikatesse.

Lenke til kommentar
dere som ikke liker ketchup spiser dere pizza uten tomatsaus, spagetti uten tomat saus osv. ketchup er tomatpure, sukker og eddik. det smaker kraftigere og en skal bruke mindre av det på, blir som en saus. skal en lage et innlegg fordi noen ikke liker ditt og datt? folk liker ketchup, folk liker tomat. er ikke snegler og insekter det er snakk om som er en delikatesse.

6520110[/snapback]

Vet du, for min del er tomatpure like ille som ketchup. Tomatsaus til både pizza og spaghetti blir her i huset laget av grovhakkede tomater. Ketchup blir bare kjøpt om det kommer barn på besøk, og da helst kastet rett etterpå. Får noia av å se en sånn flaske, samme hvaslags slag det er.

Og ja, snegler er godt.

Lenke til kommentar
klarer heller ikke ketchup, unntatt på burger :hmm: Blir ikke bedre av at lillebroren min bruker ketchup på alt :p

6519973[/snapback]

Ketchup er nasty greier, det ødelegger jo bare maten...smaker jo bare ketchup hvis du bruker det...ikke liker jeg smaken av det heller, men merkelig nok er jeg glad i tomat :p

6520058[/snapback]

Folk etter min smak!

Lenke til kommentar
Ketchup på Pølse i brød er godt, men ellers nei takk.. Jeg kan ikke skjønne hvorfor enkelte skal ha ketchup på pizza.. :sick:

6520649[/snapback]

Og på pasta, speilegg og pommes frites. Speilegg og ketchup. Kan virkelig ikke se for meg noe verre enn det. Hele prinsippet bak egg er ekkelt og svært lite tiltalende. Med ketchup enda verre.

Lenke til kommentar
Ketchup på Pølse i brød er godt, men ellers nei takk.. Jeg kan ikke skjønne hvorfor enkelte skal ha ketchup på pizza.. :sick:

6520649[/snapback]

Og på pasta, speilegg og pommes frites. Speilegg og ketchup. Kan virkelig ikke se for meg noe verre enn det. Hele prinsippet bak egg er ekkelt og svært lite tiltalende. Med ketchup enda verre.

6520668[/snapback]

Feil. Ketchup på speilegg er et must.

Ketchup er godt, men alt til sin tid. På en nygrillet pølse gjør ketchup det bare bedre, mens f.eks på en god biff (fy!) har ketchup ikke noe som helst å gjøre.

6521093[/snapback]

Korrekt. Du har skjønt det. :)

--

Ketchupen må forresten være fra Idun, om den er fra heinz passer den bedre som motorolje i oldemors Mazda. :)

Endret av christer-R
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...