Oxford Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg har et par kjappe spørsmål: Hvor lenge kan man filme med orginalbatteriet (jeg har ikke klart å finne ut hvor stor kapasitet det har)? Hvor lenge vil man kunne filme med det største batteriet på 2100mAh? Lenke til kommentar
Oxford Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Nå har jeg ringt Panasonic og sjekket. Batteriet som følger med er 640mAh og gir følgende opptakslengde: Kontinuerlig opptak: 1t 15min Multisession: 40-50 min Kan da man gå ut i fra at batteriet på 2100 mAh har 4 timers opptakslengde? Det glemte jeg å spørre om... Lenke til kommentar
Rydin Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) På side 10 i manualen står batteritidene (http://techdocs.panasonic.co.uk/GetDoc.asp...f&lang=en&src=3) CGA-DU21 Kontinuerlig: 4 h (3 h 45 min) Multisession: 2 h (1 h 55 min) Tiden i parantes er ved bruk av lcd skjerm Endret 19. juli 2006 av Rydin Lenke til kommentar
Oxford Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Takk for svarene Rydin. Siden jeg ikke har fått kameraet enda, er det supert at du har en manual å refere fra. Skal bestille større batteri etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå