Gå til innhold

Chess flytter ALLE over til Netcom dekning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fikk også nytt simkort igjen idag. Men i brevet står det at de ikke lenger kan levere Telenordekning fra 20. september, mens jeg fikk beskjed på SMS idag om å bytte simkort 27. september..

6895539[/snapback]

Det er vel hva man kan kalle en interessant måte å gjøre det på.

Hvordan går det med dekningen i øyeblikket?

6923162[/snapback]

 

Ser ut til å virke enn så lenge. Det må vel nesten bare virke til og med den 27.. de kan jo ikke la kundene sitte uten telefon i tre dager regner jeg med. *bank i bordet*

Lenke til kommentar

Så lenge man ikke merker forskjell med dekningen og så lenge man ikke bryr seg om at det kan bli dyrere for andre å ringe deg, så har det vel ikke så mye å si. Mannen min, som også hadde Chess, tenkte at han fikk prøve med Netcom-dekning selv om han hadde hørt av andre at de med Netcom slet litt med dekningen på jobben hans. Første dag med Netcom-nett ringte jeg ham og vi mistet dekningen underveis en eller to ganger slik at vi måtte ringe opp igjen (noe som aldri skjedde med Telenor-dekning). Så da bar det rett over til Tele2 for ham også.

Lenke til kommentar
Så lenge man ikke merker forskjell med dekningen og så lenge man ikke bryr seg om at det kan bli dyrere for andre å ringe deg, så har det vel ikke så mye å si. Mannen min, som også hadde Chess, tenkte at han fikk prøve med Netcom-dekning selv om han hadde hørt av andre at de med Netcom slet litt med dekningen på jobben hans. Første dag med Netcom-nett ringte jeg ham og vi mistet dekningen underveis en eller to ganger slik at vi måtte ringe opp igjen (noe som aldri skjedde med Telenor-dekning). Så da bar det rett over til Tele2 for ham også.

6927263[/snapback]

Ja, som det er nevnt flere ganger tidligere, det er minst to ulemper som er kritikkverdig av Chess for oss kunder:

1. Måten byttet skjer på fra Chess sin side.

2. Bytte av nett som skaper problemer for en del kunder.

Lenke til kommentar

Først hadde jeg tenkt å portere på grunn av at det ikke er god Netcom-dekning her jeg bor. Siden jeg snart skal flytte er ikke det så farlig lenger, og jeg valgte å portere til Netcom. Grunnen til at jeg likevel bytter er den måten Chess har oppført seg på. Dessuten syns jeg Netcom har flere tjenester jeg har bruk for enn "billigoperatørene" (som om SmartTalk er like billig). Jeg ønsker ikke å bruke en operatør som holder tilbake informasjon og ikke holder det de lover.

Lenke til kommentar

Greit og greit.. Nja.

Jeg skjønner jo at de må gjøre det. Men da var det helt feil av dem å love at de skulle beholde Telenordekning. De forsøkte også å skjule for kundene at de byttet nett. Det første brevet som ble sendt ut var skrevet slik at det så ut som at de byttet SIM av helt andre årsaker. Det siste brevet var mer ærlig, men det er for sent for min del. Jeg gjorde som de selv foreslo i brevet, å portere vekk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...