Haraldson Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Ingen som har sendt meg noe brev eller ringt ennå, og vi begynner å komme ganske langt ut i september, så vidt jeg har fått med meg... Lenke til kommentar
Papaja Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Jeg fikk også nytt simkort igjen idag. Men i brevet står det at de ikke lenger kan levere Telenordekning fra 20. september, mens jeg fikk beskjed på SMS idag om å bytte simkort 27. september.. 6895539[/snapback] Det er vel hva man kan kalle en interessant måte å gjøre det på. Hvordan går det med dekningen i øyeblikket? 6923162[/snapback] Ser ut til å virke enn så lenge. Det må vel nesten bare virke til og med den 27.. de kan jo ikke la kundene sitte uten telefon i tre dager regner jeg med. *bank i bordet* Lenke til kommentar
havard_m Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 og så vips, knips, tele2 champioon. blei no faktisk fantastiske 4 kroner billigare per månad og! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hvor mange kunder kommer Chess til å sitte igjen med? hehe Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hvor mange kunder kommer Chess til å sitte igjen med? hehe 6924851[/snapback] De som ikke bryr seg om dekningen kommer nok til å fortsette med Chess. De skjønner jo normalt ikke forskjellen likevel. Lenke til kommentar
Papaja Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Så lenge man ikke merker forskjell med dekningen og så lenge man ikke bryr seg om at det kan bli dyrere for andre å ringe deg, så har det vel ikke så mye å si. Mannen min, som også hadde Chess, tenkte at han fikk prøve med Netcom-dekning selv om han hadde hørt av andre at de med Netcom slet litt med dekningen på jobben hans. Første dag med Netcom-nett ringte jeg ham og vi mistet dekningen underveis en eller to ganger slik at vi måtte ringe opp igjen (noe som aldri skjedde med Telenor-dekning). Så da bar det rett over til Tele2 for ham også. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Så lenge man ikke merker forskjell med dekningen og så lenge man ikke bryr seg om at det kan bli dyrere for andre å ringe deg, så har det vel ikke så mye å si. Mannen min, som også hadde Chess, tenkte at han fikk prøve med Netcom-dekning selv om han hadde hørt av andre at de med Netcom slet litt med dekningen på jobben hans. Første dag med Netcom-nett ringte jeg ham og vi mistet dekningen underveis en eller to ganger slik at vi måtte ringe opp igjen (noe som aldri skjedde med Telenor-dekning). Så da bar det rett over til Tele2 for ham også. 6927263[/snapback] Ja, som det er nevnt flere ganger tidligere, det er minst to ulemper som er kritikkverdig av Chess for oss kunder: 1. Måten byttet skjer på fra Chess sin side. 2. Bytte av nett som skaper problemer for en del kunder. Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Først hadde jeg tenkt å portere på grunn av at det ikke er god Netcom-dekning her jeg bor. Siden jeg snart skal flytte er ikke det så farlig lenger, og jeg valgte å portere til Netcom. Grunnen til at jeg likevel bytter er den måten Chess har oppført seg på. Dessuten syns jeg Netcom har flere tjenester jeg har bruk for enn "billigoperatørene" (som om SmartTalk er like billig). Jeg ønsker ikke å bruke en operatør som holder tilbake informasjon og ikke holder det de lover. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg synest det er greit at vi skal over til Netcom-dekning, men synst de kunne gjort det på en helt annen måtte! Nå har jeg Tele2. Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Greit og greit.. Nja. Jeg skjønner jo at de må gjøre det. Men da var det helt feil av dem å love at de skulle beholde Telenordekning. De forsøkte også å skjule for kundene at de byttet nett. Det første brevet som ble sendt ut var skrevet slik at det så ut som at de byttet SIM av helt andre årsaker. Det siste brevet var mer ærlig, men det er for sent for min del. Jeg gjorde som de selv foreslo i brevet, å portere vekk. Lenke til kommentar
sbstn Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) . Endret 3. februar 2009 av sbstn Lenke til kommentar
sbstn Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) . Endret 3. februar 2009 av sbstn Lenke til kommentar
sbstn Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) . Endret 3. februar 2009 av sbstn Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Tok det for god fisk at alle kundene til samme selskap brukte samme dekning/nett, men om det ikke er sånn kan det godt være jeg har vært på NetCom-dekning hele tida. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Nå ser det ut til at Chess er kastet ut av Telenors nett for godt. I en tekstmelding jeg fikk i går sto det at tidspunktet for dette ville være kl. 14 i dag. Forhåpentligvis dukker det opp et nytt SIM-kort i posten asap... 6950255[/snapback] Så har du nett nå da? Lenke til kommentar
Papaja Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg mistet nettet på formiddagen. Byttet til nytt SIM-kort og tror det virker. Men alle kontaktene mine var borte da. Har tatt backup på pcen heldigvis. Håper Tele2 er raske med porteringen.. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg mistet nettet på formiddagen. Byttet til nytt SIM-kort og tror det virker. Men alle kontaktene mine var borte da. Har tatt backup på pcen heldigvis. Håper Tele2 er raske med porteringen.. 6950540[/snapback] Burde ha kontaktene på telefonen vet du Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 SilviaB: Det hadde jo gått bra uansett, du hadde hatt det gamle SIM-kortet. Er ikke verre enn å kopiere over på telefonminnet. Lenke til kommentar
Papaja Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Vet det men glemte å gjøre det før jeg byttet kortet. Får gjøre det en av dagene. Lenke til kommentar
sbstn Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) . Endret 3. februar 2009 av sbstn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå