Gompen Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Eg har sett på en bærbar pc.. den har skjermkortet som er nevnt i topic. Er dette ett bra skjermkort? vil det funke bra til spill osv? http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=65873 Er forresten pcen eg har sett på.. Endret 19. juli 2006 av Gompen Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Denne har i hvert fall et bedre skjermkort og koster mindre Lenke til kommentar
Gompen Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Det har den, men den har ikke alt det andre =( og ikke 20" skjerm heller ;p Det eg ville vite var om det er bra det skjermkortet der, eller om det er helt på trynet elendig.. Det kan da vel ikkje være SÅ dårlig i og med at det er 256 ram på det.. eller tar eg helt feil no? Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Bare slapp av. Det skjermkortet der driver det som er av spill i dag... Lenke til kommentar
Gompen Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Flott =) Da tenker eg at eg går for den pcen Takk for hjelp Forresten.. når du sier "i dag" tror du det blir fort utdatert? eller er det ett skjermkort eg kan spille spill på i en stund fremmover? Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Vet ikke om du kan spille på MAX grafikk på de spillene som kommer fra nå av og fremover, men du kan spille dem med OK resultat i alle fall. Lenke til kommentar
Gompen Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 okok =) Trenger ikkje kjøre de på MAX grafikk, så lenge eg kan spille de nyeste spillene og det ikkje hakker når eg har på laveste grafikk.. så lenge eg kan kjøre de på ok grafikk og det ser ganske bra ut, så er eg happy Men det å bytte skjermkort på en bærbar-pc, er det veldig stress? om det går i det heletatt da.. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Som regel er du låst til det grafikkortet som sitter i maskinen når du kjøper den. I noen få tilfeller kan du oppgradere grafikkminnet, og i enda færre tilfeller bytte hele kortet. Tror ikke noe av dette gjelder den maskinen du vurderer å kjøpe- Lenke til kommentar
Gompen Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Var det eg trodde. vel takk for hjelp uansett. skal søke litt rundt å se om eg finner ut noe mer om kortet =) Lenke til kommentar
Gompen Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Fant forresten noen specs på kortet: Memory Interface 128-bit Memory Bandwidth (GB/sec) 16 Fill Rate (Billion pixels/sec) 3.6 Vertices/Second (Millions) 550 RAMDACs (MHz) 400 Om dette er bra eller ikkje vet eg ikkje, men kanskje det er noen andre som vet? Hadde vert kjekt med svar =) Lenke til kommentar
volcomer Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Men på 7.8 kilo ville syns jeg terminologien "bærbar PC" trekkes ut i det lengste. Tviler på at batteritiden på den der er noe særlig over halvannen time. Men som desktop replacement er den sikkert veldig bra. Lenke til kommentar
Gompen Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Det står at den er 97 min.. men eg skal bare bruke den på sengen og når eg ikkje gidder å ta med store stasjonære pcen.. se litt film på den osv.. så da er det digg med litt stor skjerm ;p Men takker for hjelp =) Om noen har noen addons så tar eg gjerne imot de med glede =D Lenke til kommentar
a3w Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 7.8 kg? omg, trodde det ikke fantes så tunge "bærbare" lenger. Zepto Znote 6214W til 9990,- hos Netshop virker som et godt tilbud, med sine 2,35 kg, 512 MB ram og 2:45 idle tid på batteriet (litt i minste laget men). http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=35940 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå