hitokiri Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Netcom dekker samtaler kundene deres har tatt i Libanon de siste fire dagene. Telenor har ingen planer om det samme. Les mer Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Veldig snilt gjort, må jeg si. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Jepp, litt uheldig å ikke ha penger på kortet. Lenke til kommentar
phuma Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Veldig bra gjort! Syntes Netcom og Tele2 fortjener mer ros for dette i media. Særlig Netcom opplever mye negativ kritikk. Jeg hadde selv telefonregning på godt over tusen kroner for de siste dagene der der nede (Chess). Ellers lykke til til de som fortsatt befinner seg i Sør-Libanon! Lenke til kommentar
Armani Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Vel må si det er snillt, om dem gjør det for PR eller ikke så er det ihvertfall en god gjerning. Kjempe bra at dem heller satser på å bruke penger på sånne ting pluss gratis reklame, en om dem hadde brukt flere tusen for reklame på tv ect.. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Det må jeg si var en flott måte å skaffe seg god PR på, nyttig og veldig bra for de det gjelder også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg