Furyfox Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) jeg har demontert min gamle pc og bygd ny.. men nå skal jeg lage mediacenter pc av delene som ligger å slenger.. men problemet mitt er følgende.. jeg har mistet driver-cd`en til hovedkortet... det er av typen MSI KT6 delta serien. Jeg har prøvd å finne å laste ned driverene på MSI sine sider men med lite hell (noen fungerer noen ikke + det er litt klumsete å laste ned en driver for hver komponent). så om noen vet om msi gir ut i ny cd eller om det virker å installere et Utility program fra msi som heter "live- monitor" ( et eller annet i den duren) som vistnok opdater drivere. og at den laster ned og instalerere for deg.. Endret 19. juli 2006 av Furyfox Lenke til kommentar
Zink Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Mulig du tenker på Live Update 3.77 Har du maskina på nett, så vil programmet søke etter nye drivere, oppdatert BIOS og evt. firmware hvis du har en msi-brenner. Det er ikke sånn at programmet gjør alt på egenhånd, man må også gjøre enkelte valg manuelt og lese litt først (spesielt før oppdatering av BIOS). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå