Gå til innhold

ATI Radeon X1600Pro AGP 8x

buljong

Anbefalte innlegg

Kjøpte dette kortet nå, men etter å ha installert det, fant jeg ut at mitt hovedkort støtter AGP 4x. Betyr dette at jeg ikke får brukt kortet på min PC? passer jo nedi slotten... Får forøvrig ingen resons fra skjermen når jeg kjører med dette kortet, så det ligger vel litt i kortene at det ikke går?

setter stor pris på gode svar.

B.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte dette kortet nå, men etter å ha installert det, fant jeg ut at mitt hovedkort støtter AGP 4x. Betyr dette at jeg ikke får brukt kortet på min PC? passer jo nedi slotten... Får forøvrig ingen resons fra skjermen når jeg kjører med dette kortet, så det ligger vel litt i kortene at det ikke går?

B.

6517977[/snapback]

AGP 8X skal være bakoverkompatibel med AGP 4X.

Har du husket å koble den extra strømkabelen til kortet?

Lenke til kommentar

B.

6517977[/snapback]

AGP 8X skal være bakoverkompatibel med AGP 4X.

Har du husket å koble den extra strømkabelen til kortet?

6518499[/snapback]

jepp. det var det første jeg gjorde. skjønner ikke annet enn at kortet er defekt jeg ass. eller har du noen andre forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...