Freeky2k Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Nytt for meg ... Søkte på google; fant ikke no' særlig. 6555256[/snapback] Det er fordi det ikke kommer, men det er derimot opprettet en kampanje for å få raven til å forstå at folk vil ha ett nytt spill i serien. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Her er min høstliste: (Selv om noen av titlene er lenge til lansering) Age of Conan Warhammer Mark of Chaos Warhammer Online Splinter Cell Double Agent Gothic 3 Medieval: Total war 2 Dark Messiah of Might & Magic Tom Clancys's: Rainbow six: Vegas Caesar IV Legend: Hand of God The Lord of the Rings Online™: Shadows of Angmar Age of Pirates: Caribbean Tales Lord of the Rings: The White Council Fantasy Earth: Ring of Domination Endret 25. juli 2006 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Mon tro om trådstarter fortsatt synes det blir en kjip høst? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Noen som vet om det kommer nytt MGS? Metal Gear Solid, altså. Til PS2. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Noen som vet om det kommer nytt MGS? Metal Gear Solid, altså. Til PS2. 6556991[/snapback] MGS4 Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Duke Nukem Forever (haha) Ellers er det en del å glede seg til feks: Alan Wake Saints Row Crysis Splinter Cell Double Agent Gothic 3 Dark Messiah of Might & Magic Neverwinter Nights 2 Half-Life 2: Episode One (har kommet, men ikke enda til min pc ) & Two Call of Duty 3 Tom Clancys's: Rainbow six: Vegas Brothers in arms: Hells Highway Medal of honor: Airborn Spore Gears of War Dead Rising Bioshock Ser nesten ut som om jeg må skaffe meg xbox360 også. Det er faktisk et par spill til den jeg kunne ha tenkt meg å spille. Er ellers ganske svoren pc-gamer. Er sikkert noen spill jeg har glemt i listen min også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå