Gå til innhold

mager spill høst 2006

Anbefalte innlegg

WoW - Burning crusade

Årets viktigste "spill" som kommer ut. Lurer på hva som vil skje med populariteten på spillet, om det får flere folk, eller mindre, om item systemet blir helt nytt og mange 1000 kombinasjoner som fra diablo 2 til diablo 2 : LOD. Lurer også på om det kommer til å vere WoW: BC reklame på TV3 hehe :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For min del blir dette en super spillhøst. :)

Age of Conan, Age of Pirates: Carribian Tales, Neverwinter Nights 2, Gothic 3, etc. Kommer ikke på mer i farten, men jeg tror det skal holde noen timer.

Edit: Glemte jo selvfølgelig Warhammer: Mark of Chaos. Gleder meg!

Endret av edds
Lenke til kommentar
Guild Wars: Nightfall kommer ut i 4. kvartal.

6519035[/snapback]

dette fant jeg ut om i dag, men ikke release dato, bra det er såpass langt fram, da rekker jeg å gå lei av factions og ta en pause føre det kommer :D

og til dere som mener nfs serien har tapa seg: ja dere har vel rett på en måte, kan være enig i at det er litt utbrukt nå, skulle gjerne sett et nytt theme spill som f.eks porsche (som kanskje er det beste av all sammen) men jeg spiller alltid igjennom de nfs spilla som kommer fordi jeg liker bilspill og fordi jeg liker moderate styla biler. det finnes en mellomting.

uansett, det er vel ikke nfs denne tråden er beregna på?

jeg vet at jeg vente rmest på:

nr 1 crysis

nr 2 nye fear

nr 3 ut2007

stalker og dnf er også på lista, men de kommer vel ikke i vinter...som vanlig :p

Lenke til kommentar
Regner med du er ganske så ung hvis du ikke liker gatebiler ? Er jo kremen av biler det.

6518245[/snapback]

Vil heller tro det er motsatt.. At er fjortissene som synes masse plastikk gjør spillet bra selv om det mest sannsynlig suger like hardt som NFS:1 & 2 og Underground.... Nei bring NFS tilbake til røttene. Hvor ble det av heftige baner med fine snarveier og sinnsyke hopp. For ikke å snakke om skademodell...

Lenke til kommentar
For ikke å snakke om skademodell...

6525719[/snapback]

OFFTOPIC:

Såvidt jeg husker var det bare NFS4 som har hatt skademodell, kan ikke huske noen av de andre har hatt det.(rett meg gjerne hvis jeg tar feil)

Og så får vi håpe at vi får europeiske(med unntak av franske) biler som er verdt noe tilbake i nyeste nfs, det er vel det som jeg savner mest i de 3 siste nfs spillene.

ONTOPIC:

Det er mye å glede seg til i høst, her er noen flere titler

Civ4: Warlords

DS2: Broken World

Broken Sword (for de som liker den type spill)

SC: Double Agent

Lenke til kommentar

For min del ser det ut til å bli en ganske rik spillhøst:

- Gothic III

- Dark Messiah of Might & Magic

- Neverwinter Nights 2

- EverQuest II: Echoes of Faydwer

- Half-Life 2: Episode Two

- Medal of Honor Airborne

- Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar

- The Witcher

- Unreal Tournament 2007

- FEAR expansion

Vet enda ikke om alle blir gode titler, men de virker i hvert fall spennende.

Endret av Sir Eatsalot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...