Gå til innhold

mager spill høst 2006

Anbefalte innlegg

Etter at crysis,ut2007,quakewars har blitt utsatt til 2007,ser spill høsten ganske mager ut sammenlignet med i fjor.

virker som at mange utviklere har bestemt at spillene kommer ut i 1 kvartal 2007 i steden for 4 kvartal 2006.

her er en liste over spill som jeg skal ha meg i 1 kvartal 2007:

crysis

ut2007

alan wake

haze

Medal of Honor: Airborne

det er nesten ingen bra spill som kommer i q4 2006.

i fjor høst cod2,quake4,fear,aoe3

eneste jeg gleder med til er:

hl2 episode2

fear expantion pack.

starwars empire at war expantion pack.

huxley(vet ikke når det kommer ut)

stranglehold(mulig 2007 utgivelse dette også)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

test drive unlimited, sid meyers railroads, warhammer dark crusade, nfs carbon er noen av de jeg ser fram til, i tillegg til et par av de du nevner.

men så har du jo også gothic 3 og nwn 2 også, så det kommer mye bra i høst, det kommer bare ann på smaken din. personlig hater jeg de to siste, men er a nok å glede seg til utover hsøten.

Lenke til kommentar
Er jo mye bra fremdeles i 2006!

Gothic 3

Dark Messiah of Might & Magic

Darkstar One

NFS Carbon

Er de jeg kommer på i farten hvertfall :)

edit: Og forhåpentligvis Age of Conan også.

6518090[/snapback]

Stryk ut NFS Carbon, det kommer til å bli så ufattelig dårlig at det ikke kan kalles et spill engang... Jeg vet hva du kan kalle det - SØPPEL!!

Brenn NFS, og brenn spessielt EA som tar betalt for slike dårlige spill.

Jaja, regner med jeg får en haug av sinte kommentarer med folk som blir kåte av å se en bil med en heavy bakvinge...

Endret av The Very End
Lenke til kommentar

Jeg er 18, å joda, gatebiler er ok, men når noen klarer å lage det ultimate søppelspill, så synes jeg det bare blir dårlig.

Ikke misforstå meg, biler er kult nok det, men syns nå spilla i NFS kunne vært noe gratisgreier ^^ Det er jo det samme om og om og om OG OM igjen, nesten aldri noe nytt, de første NFS spillene var ok, men nå er det utviklet til direkte søppel, til en alt for dyr pris.

Endret av The Very End
Lenke til kommentar
Stryk ut NFS Carbon, det kommer til å bli så ufattelig dårlig at det ikke kan kalles et spill engang... Jeg vet hva du kan kalle det - SØPPEL!!

Jaja, regner med jeg får en haug av sinte kommentarer med folk som blir kåte av å se en bil med en heavy bakvinge...

6518229[/snapback]

Vel.. Det blir nok ikke et fantastisk über-spill, men underholdende blir det nok, og det er jo det viktigste :yes:

Lenke til kommentar

6518229[/snapback]

Vel.. Det blir nok ikke et fantastisk über-spill, men underholdende blir det nok, og det er jo det viktigste :yes:

6518276[/snapback]

Ja ok da, jeg gir meg ^^

Enig, vel for de som syns det er underholdende, good for you, men jeg syns hvertfall at serien trenger noe nytt, eller at de går tilbake til sine gode gamle røtter. Husker NFS 1,2 - var jo kjempe artige spill, men nå satser de mer på at det skal se stilig ut, enn at det skal være noe bra :no: Godt mulig bare jeg som er idiot her, men det kommer sikkert til å bli xxx antall nye spill i NFS serien fremover, blir jo nesten som en serie. HMm, lurer på hva slags nye biler som kommer i årets versjon av NFS.. hmm :hmm:

Lenke til kommentar
Stryk ut NFS Carbon, det kommer til å bli så ufattelig dårlig at det ikke kan kalles et spill engang...

Hvorfor? Grunnlegg!

(Klart du må beregne å ta på deg asbestdressen når du ikke gir noen som helst saklig grunn.)

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

Kremen av biler?! Nei nå tar du hardt i. Japanske biler med mye plastikk er ikke kremen av biler. Og som han over her sier, store vinger ser for det meste bare utrolig teit ut. Og det verste er det som skaffer seg Europris vinger. Det er helt utrolig.

Kremen av biler er i mine øyner Aston Martin Vanquish.

Lenke til kommentar
vi får TO HELT NYE KONSOLLER å kose oss med i løpet av høsten, og folk er fortsatt ikke fornøyd? jesus.

6518323[/snapback]

Nå kom tråden i PC-forumet da...

(Men stakkars dem som begrenser seg til kun en platform de neste par årene, det er jeg enig i!)

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

6518229[/snapback]

6518276[/snapback]

Ja ok da, jeg gir meg ^^

Enig, vel for de som syns det er underholdende, good for you, men jeg syns hvertfall at serien trenger noe nytt, eller at de går tilbake til sine gode gamle røtter. Husker NFS 1,2 - var jo kjempe artige spill, men nå satser de mer på at det skal se stilig ut, enn at det skal være noe bra :no: Godt mulig bare jeg som er idiot her, men det kommer sikkert til å bli xxx antall nye spill i NFS serien fremover, blir jo nesten som en serie. HMm, lurer på hva slags nye biler som kommer i årets versjon av NFS.. hmm :hmm:

6518312[/snapback]

Sant det du sier, NFS trenger noe nytt! Ikke bare det samme om og om igjen, men så lenge oppskriften fungerer, og så lenge den underholder kommer nok EA til å trykke ut flere spill. Greit for meg igrunn, bryr meg ikke så mye om det, bare jeg ikke kjeder meg foran skjermen :p

Lenke til kommentar
Godt mulig bare jeg som er idiot her, men det kommer sikkert til å bli xxx antall nye spill i NFS serien fremover, blir jo nesten som en serie.

6518312[/snapback]

så det er med andre ord fare for at NFS-serien blir en serie? holy crap, at jeg ikke har tenkt på det før. nei detta ble for mye.

Lenke til kommentar

Ok, dårlig formulert.

Men poenget mitt er - tilfør noe nytt i spilla, ikke putt en bil eller to ekstra, for så å kalle det helt nytt osv osv osv..

Men som en annen her sa, så lenge noen syns det er underholdende er det bra for dem. Alt jeg sier er hva jeg mener, hva du måtte mene får så heller være :p

Selv lengter jeg tilbake til NFS sine røtter, men jaja det er nå min mening.

Kos dere med ... erhm.. (hardt å si) spillet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...