m0zzdart Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) jeg har tenkt å kjøpe meg et nytt lydkort p.g.a jeg har et intergrert fra før, og det synes jeg ikke er så veldig bra da. så jeg vil kjøpe et nytt, men jeg er ikke så flink med hva som er bra og ikke bra. så jeg trenger litt hjelp da. - Jeg skal kjøpe det på www.komplett.no - Det skal være et PCI i kort som man setter i baki maskinen. (er stasjonær pc jeg har) - Max 250 kr takker til de som hjelper meg Endret 26. august 2006 av m0zzdart Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 TerraTec Aureon 5.1 PCI vil være det mest gunstige kjøpet her. Creative selger også noen billige kort som støtter deres nyere EAX-standarder, men disse kommer uten egen DSP til å behandle lyden, hvilket betyr at de legger betydelig mer beslag på CPUen din enn andre lydkort. I tillegg har Creative brydd seg veldig lite med å forbedre driverne til disse lavpriskortene, i og med at de er basert på et helt annet prinsipp enn resten, men det er mulig de har forbedret seg på dette området i nyere tid. Uansett vil jeg si at Aureon 5.1 er ditt beste valg. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 TerraTec Aureon 5.1 PCI vil være det mest gunstige kjøpet her. Creative selger også noen billige kort som støtter deres nyere EAX-standarder, men disse kommer uten egen DSP til å behandle lyden, hvilket betyr at de legger betydelig mer beslag på CPUen din enn andre lydkort. I tillegg har Creative brydd seg veldig lite med å forbedre driverne til disse lavpriskortene, i og med at de er basert på et helt annet prinsipp enn resten, men det er mulig de har forbedret seg på dette området i nyere tid. Uansett vil jeg si at Aureon 5.1 er ditt beste valg. 6520547[/snapback] Takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå